Tuesday 2 April 2013

勁高卡的一日

上星期右耳發炎,醫生給了耳消炎藥水。今個星期輪到右眼發炎,又要看醫生拿藥水。其實只是輕微的發炎,昨天還去上班,下班才看醫生,醫生居然主動給了兩日病假。當他說我兩天不能上班,我驚訝地:“嗄?”,他就很認真的說:“你眼睛發炎,要留在家兩天。”

就這樣,又有兩天假放了。不過,既然眼發炎,為免散播病菌,我是會乖乖的呆在家裏的。

29.03.2013

今年的受難節和復活節過得很輕鬆, 至少相對於上年. 

上年要演"未完的故事"舞台劇, 忙到天昏地暗.

今年只需跟詩班獻一首詩, 崇拜完就可以離開.  難得有空, 約了奶奶一齊去飲茶.  因為平常星期日崇拜後我都要留下來上主日學和詩班練習, 已經很久沒和奶奶吃飯了.

奶奶和我們一齊到義安城的翡翠皇宮飲茶, 很開心呀!  她說最上一次到這間酒樓飲茶是好多年前的事, 那時是和我爸爸媽媽一齊去的.  幾年沒來,價錢漲了很多,隨便一籠蝦餃都要S$6.

(其實全家就只有我會帶奶奶去這種酒樓飲茶, 因為我的姑奶們都好孤寒)    希望Daddy 不會讀這篇.



因為我們都還沒吃早餐,已經好餓了,一口氣叫了多樣點心:炸腐皮卷, 咸水角, 叉燒包, 魚頭, 菇菇餃, 帶子賽螃蟹餃, 珍珠雞, 牛肉球, 叉燒腸, 蝦餃,燒賣 (記得就這些)。

這是前菜,微辣的四季豆和豆腐乾,好味道。


蒸魚頭,有大大塊魚雲。他們都怕啃骨頭,我自己KO了整碟。


好像叫百香餃,就是雜菇餃,還好。


帶子賽螃蟹餃,裏面是一片帶子和炒蛋白。


珍珠雞, 認住它啊,下篇會提到它啊!


其他點心沒拍下。 侍應入漏單,最後蝦餃燒賣都沒來,所以另外叫了一碟乾燒伊麵。伊麵味道不錯,稍嫌濕了點, 但奶奶非常喜歡。

這碟炒麵夠矜貴,連韮黃都沒條,只有一點蘑菇,就盛惠S$16!  這餐的點心質素都很好,不過好貴呀!


十一點多就吃完來,在Takashimaya逛一下就回家。看得出這天奶奶跟我們一齊逛百貨公司和飲茶很開心。

回家坐一下,撇下囝囝們在家,我和Daddy又出門到附近超市買雞蛋,因為要預備復活蛋星期日拿去教會。途中經過Daily Scoop, 受不了誘惑,又進去吃了個下午茶,waffles 加一球雪糕,好滿足啊!  我選了salted Mr Brown,應該是海鹽焦糖味吧。Daddy要了kahlua krunch口味,很香的咖啡味。這間Daily Scoop我極力推薦,雪糕都是自製,口味很多,價錢也非常合理。


晚餐後我約了來自香港的朋友去Brotzeit飲酒聊天,每人叫了0.5L的德國啤。原來0.5L的啤酒是很大杯的,這天真是卡路里爆燈,肥死了!



13 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科2 April 2013 at 15:43

    呢D 會傳染~留喺家休息點都好D!~
    [版主回覆04/02/2013 18:42:43]係呀,所以今日我淨係去街市買菜咋,無去其他地方。

    ReplyDelete
  2. MOONmoon 如月2 April 2013 at 17:58

    你賺了兩天假
    一分錢一分貨,貴啲食物水準都好啲
    [版主回覆04/02/2013 18:42:06]賺咗兩日假,將會喺用嚟廚房裏。

    ReplyDelete
  3. 早日康復呀!健康最重要!
    [版主回覆04/02/2013 18:41:40]多謝你呀! 好得七七八八啦。

    ReplyDelete
  4. 對眼好番未呀?
    我見D點心幾靚喎,其實我都孤寒架,不過,諗下家人開心都值得.
    [版主回覆04/02/2013 18:41:24]好得差唔多啦,無紅了,只係有啲乾。
    嗰個自己阿媽喎,孤寒自己都無理由孤寒阿媽啦。平時慳啲,偶而帶老人家出嚟開心下都好吖。

    ReplyDelete
  5. you are a very good and caring daughter-in-law.
    [版主回覆04/04/2013 16:22:21]將心比心啫, 我奶奶好錫我架, 年年都記得我生日, 入門咁多年未話過我一句.

    ReplyDelete
  6. D嘢食咁正,放肆一日吾驅啦
    [版主回覆04/04/2013 16:21:18]呢日食得飲得好開心.

    ReplyDelete
  7. 博師奶Mrs.blog2 April 2013 at 22:30

    雖然勁高卡,不過一次半次俾自己放肆下也是很不錯啊haha!!!
    [版主回覆04/04/2013 16:21:00]又係既, 偶而放緃一下都好開心.

    ReplyDelete
  8. 開心,開心,間中超標,唔緊要。哈哈, 我朋友夫家都係咁。請埋佢地,仲要埋張單去扣稅,極品。
    [靚芒回覆04/06/2013 16:06:39]HK 有D公司會幫員工報娛樂支出, 咁咪可以扣娛樂稅, 交少D.
    [版主回覆04/04/2013 16:20:17]之後幾日食番清啲囉. 自己人食飲都要拎張單去扣稅就真係幾誇張喎, 佢哋做生意既?

    ReplyDelete
  9. 噢!地利 Oh!tria3 April 2013 at 04:01

    0.5L啤酒呢邊d人閒閒地飲兩杯
    [版主回覆04/04/2013 16:18:46]我唔係好飲得嘛, 以前响英國啲鬼佬朋友都係一晚十杯八杯面不改容, 但我都係飲half pint架咋, 呢杯半L已經進步咗架啦. 而且呢邊啲人唔會飲得太豪, 因為酒好鬼呀, 我呢杯埋單S$17, 你嗰邊飲到幾杯啦.

    ReplyDelete
  10. 又唔係時時大飲大食,唔怕啦
    [版主回覆04/04/2013 16:16:28]之後幾日食番清啲.

    ReplyDelete
  11. OH, 仔仔無得食雪糕。
    [版主回覆04/09/2013 20:57:37]嘻嘻,二人世界嘛。

    ReplyDelete
  12. 雖然新加坡飲茶食點心好貴,選擇又少,但我都會去ga...因為我同老公都好鍾意飲茶點心呢
    [版主回覆04/09/2013 20:57:04]其實我由細到大都唔太好飲茶的,覺得又油又多味精,只係一排冇食先會想去食,我諗我係去享受飲茶既過程多過啲點心囉。

    ReplyDelete
  13. 翡翠皇宮一向都走高檔,泊車又貴。
    你真是個好新抱,得閑就同奶奶飲下茶。老人家會記在心裡的!
    [版主回覆04/12/2013 10:17:53]仲要越嚟越貴呀! 奶奶都對我好好嘛, 我老爺唔係個好老公, 奶奶好辛苦湊大三個仔女, 後生時冇好嘢食, 依家俾佢享受下囉.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...