Tuesday 9 April 2013

小學運動日

囝囝最近很多功課,今日又有中文測驗,所以整個週末至昨天都在忙着督促囝囝做功課,好累呀!  今天中文測驗過了,我終於可以放鬆一下,花點時間來寫blog了。

5.04.2013

又到一年一度的運動日了, 不過今年囝囝小三了, 是正式的跑步而不是往年的兒戲了.

小三到小六的學生的運動日是在外面的大型運動場舉行的, 囝囝要求我和Daddy都要去觀賽, 只好請假半天去.

告示上寫着由7.30am到12.30pm, 五個小時坐在那裏, 一定曬死了.

不過, 那天早上五點幾開始行雷閃電落大雨, 我們八點左右到還算涼爽.

原來正式開始時間是8.15am, 開幕典禮先有athlete march, 好像奧運一樣運動員入場, 但這是小型的, 只是選一些學生做代表而已. 



當學生們正要開始行時, 運動場的工作人員走出來叫停, 因為雷電警告正生效.  那盞紅色的燈亮着即是代表雷電警告生效.  但那工作人員最後都讓開幕禮完成才清場.


步操到場中央時,學生代表就出來宣誓,內容大概時要有體育精神,盡力比賽而不取巧之類,好認真啊!  我以前中學時的運動日都沒這樣。


居然連老師都要出來宣誓,說要做公正的裁判之類。


宣誓完就要唱國歌,讀national pledge, 唱校歌,跟着校長致詞和宣佈運動日正式開始。

雷電警告仍然生效,於是全部人都要撤出運動場,回到觀眾席上。不知要等到幾時才能開跑,我和Daddy決定先到外面食早餐才回來,反正囝囝參加的是4x100米接力,會是最後一項比賽。

離開前去跟囝囝打個招呼,證明我們有到場。


吃完早餐回來,太陽已經很猛,但那盞紅燈還在閃。大家都坐到很悶,但不能開跑,一班家長義工就出來暖場。 很佩服她們,我們坐在觀眾席,有瓦遮頭都曬到受不了,她們走到太陽底下喊口號。


學校最後決定如果等到十點半雷電警告仍生效就會將運動日改期,嘩,我心想千萬不要,我不想白白浪費半日假。

好彩最後十點左右紅灯熄了,全場歡呼!

因為遲了開始,校方將最後的項目改成第一個項目,所以很快就要囝囝上場了。

集合等上場時,好興奮呢。


囝囝是跑最後一捧,可是因為他班跑第一捧的同學跑很太慢了,到囝囝接捧時已經沒法追上了,三甲不入,囝囝超級失望呀!樂

其實他的班應該是很強的,但原本跑第一捧的同學仔當日請了病假,臨時找了另一個同學代替,Daddy說那個同學“run like a duck", 所以就沒奬牌拿囉。


之後去安慰他一下,陪他一下,十一點就離開了。

那天曬完後,我的身體就抗議了, 星期六就喉嚨痛和發燒。 可憐我病了連睡午覺都不可以,還到陪囝囝温書。

還好星期日已經好很多, 星期一可以照常上班了。

8 comments:

  1. 咁攪法好彩小朋友頂得住,你重有冇亊呀?
    [版主回覆04/10/2013 15:55:42]我見囝囝個鼻都曬到紅晒,仲以為會甩皮,但最尾又冇事喎。成家得我一個曬完病咋,俾Daddy笑我渣。

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria10 April 2013 at 02:20

    好認真. 係咪間間學校都係咁架?
    [版主回覆04/10/2013 15:54:39]唔我就唔知喎,應該都係咁掛。

    ReplyDelete
  3. 博師奶Mrs.blog10 April 2013 at 10:50

    有得有失的小學生涯才夠滋味, 有媽媽陪住鼓勵就無問題了﹗媽媽要保重身體啊﹗
    [版主回覆04/10/2013 15:54:17]今次輸咗我都覺得係好事,有得有失先係正常。多謝你,已經好番晒啦。

    ReplyDelete
  4. 很懷念中學時代的陸運會呢
    [版主回覆04/10/2013 15:53:11]我以前淨係鐘意水運會,因為我會參加,但陸運會就冇我份,熱到死仲要被逼做啦啦隊,所以好討厭。

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科10 April 2013 at 13:32

    哈~“run like a duck"~呢個形容好搞笑~!
    [版主回覆04/10/2013 15:52:08]我掛住用相機對準囝囝,所以冇睇到之前啲同學仔點跑,聽Daddy咁形容應該係好唔掂。

    ReplyDelete
  6. Luca媽@Azerbaijan10 April 2013 at 16:03

    媽媽要叫姐姐煲D清熱的飲品呀
    [版主回覆04/12/2013 10:14:27]有呀, 飲咗啦.

    ReplyDelete
  7. 要有體育精神, 有參與已經好叻喇
    [版主回覆04/12/2013 10:14:18]咁細個都唔係好明體育精神係乜既.

    ReplyDelete
  8. 估唔到小學生運動會都攪得有板有眼!
    Luyi, 小心身体呀!
    [版主回覆04/12/2013 10:13:38]係囉, 估唔到咁認真. 多謝你.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...