Monday 29 April 2013

鹹牛肉薯餅 (附做法), 鹹牛肉包

每個週末都要頭痛整什麽麵包, 因為大仔只喜歡吃腸仔包, 火腿包, 煙肉包等.  很久沒買鹹牛肉包, 問囝囝要不要鹹牛肉包, 他立刻讚成.

一口氣做了十六個包包, 鹹牛肉饀裏加了一點炒香的乾蔥, 讓它香一點.  乾蔥頭是切到很碎的, 所以囝囝看不到的.

一定要買Libby's 牌的鹹牛肉, 以前買過另一牌子, "蘇"得受不了.



兩個鹹牛肉包加一杯咖啡就是我的早餐了, 吃完到午餐時間都不餓.


每個包包都不是很大, 所以就算做了十六個也用不完一罐鹹牛肉.  剩下的怎麽辦呢?

用來做粟米鹹牛肉薯餅最好不過. 薯餅的脆, 鹹牛肉的鹹香加上粟米粒的甜, 好好吃哩! 因為只用薯絲而非薯蓉, 所以吸油較少, 不會油膩.

做法很簡單.

材料: 薯仔, 鹹牛肉, 罐頭粟米粒, 麵粉, 粘米粉
做法:
1. 薯仔去皮, 刨絲;
2. 薯仔絲和其他材料混合, 搓成圓餅, 半煎炸至金黃色即可.

註: 麵粉和粘米粉份量是大概3對1, 而份量就視乎材料多少, 只要夠把所有材料不鬆散能搓成團即可 (見下圖).




6 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria30 April 2013 at 00:05

    我有鹹牛肉但係唔知煮乜好.
    [版主回覆04/30/2013 15:33:19]That's a good idea. I've never tried it before.
    [Mrs. Tin Tin回覆04/30/2013 02:10:55]scrambled egg with corned beef!

    ReplyDelete
  2. 呢個薯餅啱我喎。
    [版主回覆04/30/2013 15:31:38]香口又好味, 仲可以用咗啲剩餘物資.

    ReplyDelete
  3. MOONmoon 如月30 April 2013 at 07:31

    自己做嘅包特別飽架
    [版主回覆04/30/2013 15:31:59]自己做包包飽肚啲仲好味啲添呀.

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科30 April 2013 at 13:13

    Libby's~!!好嘢黎~我都係用佢~!
    [版主回覆04/30/2013 15:32:11]我都只買佢.

    ReplyDelete
  5. 好正!
    [版主回覆05/02/2013 15:35:25]香口, 好味又易整.

    ReplyDelete
  6. Luca媽@Azerbaijan1 May 2013 at 12:28

    唔用粘米粉,用粟粉得嗎?
    [版主回覆05/02/2013 15:35:42]加咗粘米粉炸出嚟會脆身啲, 淨用麵粉都可以, 加啲粟粉都應OK.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...