Tuesday 5 June 2012

首爾行- 第五日

第五日有兩個同事離隊, 一個飛返新加坡, 另一個會合他的太太去濟洲島, 剩下我和一男一女的同事.

我和女同事決定全日主攻shopping, 男同事當然不陪我們瘋, 自己去玩. 

慢慢食完早餐, 十點幾才出門.  今日只有一個目的地, 就是東大門.  坐地鐵二號線東大門歷史文化站(Dongdaemum History & Culture Park) 14 號出口就直接到第一個商場, Goodmorning City. 這個地鐵站可能最近才改了名, 我借來的旅遊書(2010 出版)都叫這站做東大門運動場站(Dongdaemum Sports Stadium), 要注意啊, 因為有另一個站叫東大門(Dongdaemum)的, 那是去東大門市場(夜市) 而不是商場區. 

一出地鐵站就是整排的商場, 不過馬路都有四間, Goodmorning City, Hello apM, Migliore 和Doota.  對面馬路還有好幾間, 你的口袋空空也走不完全部.

這是從地鐵站直通的Goodmorning City 地庫層.  這裏10:30才開, 不要太早到呀, 我們幾乎十一點到也有很多檔未開. 這裏有很多層, 每層都有很多的檔口, 好像去了旺角中心.


Goodmorning City 只有服裝層比較旺場, 其餘賣鞋, 飾物和家品的都顯得很冷清, 每層都只有幾檔在經營.

走完Goodmorning City, 就去離鄰的Hello apM. 有點餓, 先到樓上(好像是八或九樓)的用餐區食午餐. 那裏只有三個選擇, 一間賣日式食品, 一間賣果汁甜品, 一間就賣韓食, 在韓國當然是揀韓國餐啦. 餐牌有中, 英和日文的, 用手指就可以點菜了. 這間是很地道的小店, 看到老闆娘一直在接電話訂單, 相信這裏主攻外賣給附近店舖的員工的, 所以價錢也很相宜.


朋友要了bibimbap, 沒有石鍋, 只用不锈鋼碗盛着, 朋友說味道不錯, 只是5000韓元.


我叫了牛肋湯(kalbitang), 因為同行的女同事不吃牛, 所以不能去專賣牛肋湯的餐廳, 在這裏吃過也好了.  很大的一塊牛肋, 煮得很入味, 肉是爽滑的.  湯裏面還有一些粉絲和蒜苗(leek), 好味好味, 7000 韓元.


這餐也有四樣小菜提供, 泡菜, 青辣椒拌魚餅絲, 不知名的醃菜(一大棵像菜心), 韭菜餅, 全部都好味.  這餐份量蠻大, 我只吃了半碗飯, 小菜也吃不完.


食飽又繼續去血拼, 由上層往下走.  全層都是賣手袋, 銀包, 喼, 很誇張.  這裏老翻到處都是, 是明目長膽的賣, 一本本catalogue放在檔前, 要什麽牌子什麽款都有.


Hello apM人流較多, 雖然賣的貨色其實每個商場都差不多.


走累了, 在地庫層這間Pascucci 的咖啡連鎖店叫坐下喝杯東西, 順便用免費wifi上網.


兩杯都是綠茶latte, 一凍一熱.  不便宜啊, 一杯凍的就相等於剛才午餐的那碗bibimbap價錢.


這層是賣入口貨和運動用品, 很壯觀的Nike波鞋陣.


從來不知道Nike波鞋同一款有那麽多的顏色.


之後去行Migliore, 無論間隔和賣的貨品都和之前兩個商場差不多.  店員們都只會說韓語, 但都很熱情也很有禮貌, 問了價錢不買他們也會還以笑臉的.  我們問價錢, 他們會用計數機來顯示, 還會很落力地用韓語來推銷, 雖然明知我們一句也聽不懂.  他們說的第一個價錢都是碌咭價, 如果你說 "discount", 店主就會說 "cash?"再按另外一個價錢, 通常差別都非常大 (例如credit card 60,000, cash 53,000), 所以有心要在東大門的商場購物的, 請帶夠現金.

我們的收穫非常少, 比預計差很遠很遠.  因為便宜的衣服大部份都是大陸貨, 那又何必在韓國買. 真正韓國製的價錢也不算太便宜, 一條連身裙要五萬韓元, 而且同一款可以在數以十計的不同檔口買到(就是穿了出來會和很多人撞衫), 又不能試身, 我覺得不值得買.  我寧願過兩個星期回香港掃貨.  所以我只買了三件上衣, 都是很小心看清楚是Made in Korea我才買.

Migliore 之後就到Doota, Doota比前三間高檔點, 比較像百貨公司, 雖然也是一檔檔的, 但可以試身, 也可以退稅.  有些衣服是出自local designer, 但也有些是和另外三間商場賣的一樣, 只是價錢貴一點, 退稅後可能就同價.  我們只快快的兜一圈就決定不再浪費時間, 因為我們都不再有意慾去買衫了, 寧願去外面逛護膚品店.  結果逛了一整日的商場, 買得最多的是skin care.


晚上會合另一同事食晚餐, 前一晚的烤肉太回味了, 這晚又再吃, 今次去三層肉.com.  我借來的旅遊書裏沒介紹這間, 但在網上看到很多人讚, 而且容易去, 所以選它.

地鐡惠化站(Hyehwa)四號出口向左直行, 第一個路口轉左就會見到, 要認住這個韓文招牌.


這店不大, 裝飾都很舊, 很奇怪晚上七點半居然只有三桌客人.


店員只說韓語, 但餐牌有中文的, 所以不怕.  我們本來打算叫兩份三個人分, 但店員堅持每人要點一份.  我們叫了一份三層肉, 一份千層肉(應該就是豬頸肉) 和一份五花肉(pork shoulder). 最貴的好像是三層肉也不到一萬韓元, 比前一晚的那間便宜. 但附送的小菜就少很多了, 沒有湯沒有沙律.  不過那三塊肉真的很大, 好像在肉檔賣的那樣.


烤到一半店員把肉剪成小塊.


很香的燒豬肉.


四種用來拌肉吃的調味料, 左上角順時針是黃豆粉, 鹽, 醬油和芥末, 韓國辣醬.


店員示範正確的方法, 夾起肉, 先沾醬油和芥末, 再沾黃豆粉, 放在生菜上, 再依喜好加上下圖的蔥絲, 蒜片, 生洋蔥和辣醬.


就是這樣了.  要鹹一點, 也可以沾點鹽.


很薄的醃蘿蔔片, 酸酸甜甜, 是用來夾三層肉吃的.


另外也有泡菜和醃蘿蔔.


這裏的豬肉都是沒調味的, 所以要靠醬油, 鹽和辣醬才有味道.  豬肉烤完很香, 肥油都被逼出來, 也不會油膩.  不過, 我們還是覺得前一晚的朝鮮烤肉好吃很多, 怪不得旅遊書沒介紹這間.  不是說這間不好吃, 只是有別的更好的. 這裏勝在便宜, 這餐每人才吃了11,000韓元 (S$12), 但我們這餐沒喝酒.
惠化附近有幾間大學, 夜晚也很熱鬧.  有間Hello Kitty Cafe.


男同事第二日朝早就要飛了, 所以堅持一定要回明洞去吃超長的雪糕筒.  我們都要了綠茶味, 好食.  這雪糕感覺像sorbet, 很淡的奶味, 綠茶味很濃, 很清新味道.

11 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria6 June 2012 at 00:15

    雪糕咁鬼長,我怕溶喎.
    [版主回覆06/07/2012 17:24:10]我哋食得快, 唔怕, 不過咁長倒塌既機會大啲, 我支食食吓變咗斜塔, 幾乎跌落地.

    ReplyDelete
  2. 你就好啦!!寓工作於娛樂
    [版主回覆06/07/2012 17:23:20]呢啲機會唔係成日有架, 一年最多一次咋.

    ReplyDelete
  3. if your 2 boys can see the icecream
    [版主回覆06/07/2012 17:22:43]they saw the photos and they said they want to go to Korea too.

    ReplyDelete
  4. Pandora 香傭講法文6 June 2012 at 04:47

    agree主攻shopping^^
    [版主回覆06/07/2012 17:22:26]梗係啦, 買到手軟呀.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科6 June 2012 at 13:34

    俾我都會轉攻 shopping
    [版主回覆06/07/2012 17:22:10]梗係啦, 直頭買到手軟呀.

    ReplyDelete
  6. 我比較鍾意南大門,可能因為多啲食糧賣啦,明洞有間拉麵店好正,我地晚晚去食㗎
    [版主回覆06/07/2012 17:21:24]我又對南大門冇咩感覺, 因為我唔識煮韓國菜, 見到啲材料都唔知乜打乜, 買咗都唔識用. 明洞嗰間係咪叫咸興呢? 好似好出名, 不過我唔夠時間去試埋.

    ReplyDelete
  7. 你們選的食肆也很地道呢。
    [版主回覆06/07/2012 17:16:33]咁先食到真正既本地人口味嘛.

    ReplyDelete
  8. 睇完你幾篇首爾行,攪到我心思思又想去!
    [版主回覆06/07/2012 17:15:37]我依家睇番啲相都想即刻再去過呀, 最掛住烤肉同支米酒.

    ReplyDelete
  9. 博師奶Mrs.blog7 June 2012 at 16:36

    Wow~~樣樣都好似好好味呀!特別是那杯超長雪糕筒,是超吸引!!!
    [版主回覆06/07/2012 17:13:54]樣樣都咁好味, 依家仲回味中呀!

    ReplyDelete
  10. 嘩...那幾碟小菜夠我送飯啦!!!!
    我諗我去到都係咁食食食...哈
    [版主回覆06/07/2012 17:13:29]咪係囉, 邊可能食得晒咁多喎. 韓國嘢食會好啱你, 要辣一辣都有, 嗰四碟小菜其中一碟係原隻青辣椒, 你一定鐘意食.

    ReplyDelete
  11. 我淨係食小碟個d已經夠飽喇...哈哈....不過呢幾餐都唔貴喎!!! 東大門的韓feel 衣裙貴嘛?? 香港賣有些很貴呢...在新加坡看過更貴呢...
    [版主回覆06/08/2012 13:12:24]就係囉, 所以食剩好多.
    東大門買衫要小心揀, 好可能買到大陸貨就唔抵. 真正韓國製都唔平架, 不過冇得試, 啲裙一係好OL, 一係好young, 唔多啱我所以冇買. 連身裙要50,000won (S$56) 以上.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...