Monday 18 June 2012

父親節快樂

相對於母親節, 父親節會比較低調.

連我也忘了昨天是父親節, 囝囝們完全不知道.  全靠朝早奶奶提醒, 我們才記得.

我問囝囝們父親節有什麼表示, 哥哥說:"Nothing.".  我提議畫一張咭, 他說: "Haaa, don't know what to draw.  Daddy said I just need to be a good boy so I'm trying to be good boy now." 

相對於母親節時囝囝們花心思為我預備禮物和早餐, Daddy真的很失望.

既然囝囝們沒表示, 就由我來做一點事吧.

趁Daddy五點半左右出門帶哥哥去游水堂後, 我開足turbo來整蛋糕, 蛋糕入焗爐後, 叫姐姐幫忙看着等出爐, 我就快步行去Cold Storage
買牛扒. 正拿着牛扒走回家時, 居然看到Daddy駕車回來!  我們還沒開始煮哩!  平常要七點才回到家, 昨天六點半就回到, 原來哥哥割傷了腳指, 所以早走.

我和姐姐在廚房分工合作用最快速度來煮, 終於七點開飯.  Ribeye steak 配法國芥茉忌廉汁(coarse grain mustard cream sauce), 炒意粉和西蘭花.  Cold Storage的牛扒水準都很好, 這ribeye又腍又軟.  Daddy和囝囝們都都吃得很開心, 囝囝們尤其喜歡那芥茉忌廉汁.



Daddy看到他最愛的牛扒很驚喜, 高興得嚷着要喝酒.  雪櫃內沒啤酒, 家裏也沒紅酒, 就只有一瓶白酒.  這瓶Chardonnay不錯, 很fruity, medium dry, 微甜的很順喉.



食完晚餐後, 就打個簡單的橙味buttercream來做瑞士卷夾心, 剩下一點來做上面裝飾, 香橙瑞士卷就完成了.




囝囝們說要吹臘燭, 還要唱生日歌.  到底是父親節還是生日?!


雖然沒有囝囝們的心意咭, 但有我的愛心牛扒餐和美味蛋糕卷, Daddy也算滿意了吧.

10 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria19 June 2012 at 04:24

    你囝囝好鬼好笑, 有蛋糕就唱生日歌
    [版主回覆06/19/2012 14:39:08]佢哋逢有蛋糕都話要插臘燭, 點親臘燭就要唱生日歌, programmed好, 改唔到.

    ReplyDelete
  2. 黃師奶廚藝小百科19 June 2012 at 11:11

    咁証明仔仔鍚媽媽多d~重視母親多d!~
    [版主回覆06/19/2012 14:38:04]咁囝囝哋係錫我多啲既.

    ReplyDelete
  3. 偏心吖!真係要讚你嘅出菜功夫,快靚正
    [版主回覆06/19/2012 14:37:45]好彩係煎牛扒, 唔駛醃, 其他扒就整唔到咁快. 不過, 我都覺得今次勁有效率.

    ReplyDelete
  4. 原來父親節係六月第三個星日, 我到今時今日至知....
    [版主回覆06/19/2012 15:26:15]哈哈, 原來唔係我一個唔記得.

    ReplyDelete
  5. 博師奶Mrs.blog19 June 2012 at 16:09

    媽媽妳的愛心牛扒餐和美味蛋糕卷,真係足以令父親節隆重起來,爸爸一家甜到漏呀!
    [版主回覆06/29/2012 09:53:13]囝囝哋冇表示, 咁我咪代佢哋囉.

    ReplyDelete
  6. 有愛心蛋卷,小朋友好興奮
    [版主回覆06/29/2012 09:52:38]佢哋只係興奮有得吹臘燭咋, 之後都唔多食.

    ReplyDelete
  7. 好快手呀真係...仲要咁臨時臨急諗整D咩...我實handle唔到...我煮野食至少要喺幾個星期前慢慢睇定,做哂資料搜集咁...(tat's y 我個honey moon都係一樣,去來去去都去唔到!!) 哈哈...
    [版主回覆06/29/2012 09:52:08]我煮嘢通常都係即興, 而且有兩個小朋友, 好難之前計劃. 所以我好少請客, 因為我次次都係LAST MINUTE決定, 到時朋友哋又未必得閒.

    ReplyDelete
  8. 我地對所有節日都很低調。
    [版主回覆06/29/2012 09:50:18]我鐘意做節架, 可以趁機煮同食好嘢嘛.

    ReplyDelete
  9. 嘩! 高手真係高手,咁短時間,就整出個牛扒好睇又好食!又有美味蛋糕!
    老公有如此能幹老婆,囝囝又tum得Daddy開心,真係日日都係父親節!
    [版主回覆06/29/2012 09:49:38]我煮親既都係即興同求其既. 日日父親節, 咁要問下我老公先知啦.

    ReplyDelete
  10. 勁呀~~~咁快攪掂一餐又好味又滿意既父親節DINNER!!!!
    [版主回覆06/29/2012 09:48:16]你煮多幾年飯都可以煮得咁快架啦.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...