Tuesday 19 June 2012

親子餃子, 麵條

星期六老爺後事完畢後, 本來是應該好好休息.  但去到超市買菜時, 見到靚韭菜, 手癮起, 忍不住又買了來做餃子.

炎炎夏日, 揉麵搓皮簡直是自虐, 連Daddy也問我為什麽還要做這種花時間功夫的事. 

沒法子, 癮起不做不行. 

這次哥哥也學做, 幫忙擀皮, 很認真的.



第一次擀, 算不錯了啦.



豬肉韭菜饀, 用KA來攪, 省時省力.


用了300g麵粉做餃子皮, 沒算包了多少個餃子, 這是其中一盆.


反正開壇了, 也揉點麵條啦.  第一次學人做麵條, 原來還蠻費力的.  自己切的麵, 粗幼不均, 不過第一次做, 我覺得算滿意了.  切完後, 細佬加入幫我把麵條分開再稍微拉長, 所以這餐兩個囝囝都有參與.


想試做冰花煎餃, 可惜我用的煎PAN超痴底, 做不出效果.  不過, 成品還是很香很脆. 只煎了一碟, 其餘的水煮, 剩下的入冰箱.



麵條先用水煮熟, 再加入紅蘿蔔絲和蛋絲(雪櫃裏就只有這兩樣)來做成炒麵.  麵條是很Q很彈牙, 好味哩!  一上碟兩個囝囝就搶着要, 幾乎連影相都來不及, 所以相片不對焦我也沒注意到.


現在明白為什麽網友Honney常常自己做麵條, 手工製的就是不一樣, QQ真的好吃.

Daddy, 今年生日我要一個KA pasta attachment, 請你去amazon訂.

22 comments:

  1. 呢種親子樂好好呀...有得玩又有得食!!! 你羡慕我做artisan bread,其實我都羡慕你有能耐包餃子...呢D要對手慢慢整既野食,我都無耐性架...而且我更加羡慕你有兩個乖仔仔做助手!!!佢地兩個真係好可愛!!!
    [版主回覆07/16/2012 16:22:48]呢種親子樂都係好偶然先一次, 隔耐啲先一次佢哋先覺得好玩新奇, 如果唔係佢哋覺得係叫佢哋做工, 就唔好玩了.

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文19 June 2012 at 22:16

    我睇得出好味!!
    [版主回覆07/16/2012 16:21:51]我食得出好味.

    ReplyDelete
  3. 手工做餃子的皮都食落不同架。
    [版主回覆07/16/2012 16:20:44]手工皮有咬口啲.

    ReplyDelete
  4. 手工麵特別好食
    [版主回覆07/16/2012 16:20:09]自己整好味好多.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria20 June 2012 at 05:58

    皮都自己整,勁!!
    [版主回覆06/29/2012 09:47:32]自製皮好食過現成既好多架, 仲易包啲添.

    ReplyDelete
  6. 韭菜餃,我锺意食呀!但識食唔識整!
    [版主回覆06/29/2012 09:46:59]咁簡單既, 難唔到你既.

    ReplyDelete
  7. 你終於動手啦....嘻嘻!
    呢d花時間, 花功夫既手作, 可以換來滿足... 值得啊!
    [版主回覆06/29/2012 09:46:39]係呀, 終於開工啦, 不過唔知幾時再整第二次. 呢啲手作既整完好大滿足感呀!

    ReplyDelete
  8. 黃師奶廚藝小百科20 June 2012 at 12:52

    包餃子~~好好的親子活動~!
    [版主回覆06/29/2012 09:45:58]佢哋當玩囉, 但之後會食得好開心.

    ReplyDelete
  9. 餃子我也很愛吃,但如果沒有時間自己整皮,那可以去邊買呢?

    ReplyDelete
  10. 餃子我也很愛吃,但如果沒有時間自己整皮,那可以去邊買呢?
    [版主回覆06/29/2012 09:45:15]餃子皮好多地方都買到, 呢邊超市就有得賣, 有白色和黃色的, 黃色的有鹼水, 最好買白色的.

    ReplyDelete
  11. 博師奶Mrs.blog22 June 2012 at 15:24

    嘩!D自家製麵條同餃子一睇就知道非常得呀!唔大讚都唔得!
    [版主回覆06/29/2012 09:43:42]多謝! 自製的好食啲.

    ReplyDelete
  12. 我唔識搓皮同麵條呀....我諗自家製實好味D ga!!!!
    [版主回覆06/29/2012 09:43:21]唔難架, 你都試下啦, 自製既好味啲架.

    ReplyDelete
  13. 為食二人組組圓25 June 2012 at 19:30

    你兩個仔仔好乖呀,兩個都有幫手,而家香港好多小朋友都係飯來張口咋
    [版主回覆06/29/2012 09:42:58]佢哋都係貪得意咋, 唔係次次幫手架.

    ReplyDelete
  14. 有左碌麵機,自家新鮮麵條好快就有得食,超正呢!
    [版主回覆06/29/2012 09:42:34]仲心大心細唔知買唔買好, 我驚我三分鐘熱度呀.

    ReplyDelete
  15. 點樣整麵條架?@@我又想試下整!~
    因為好似唔係幾難咁=3=
    [肥周回覆07/11/2012 21:05:40]thx晒你呀><原來都要落少少鹽呢><
    [版主回覆07/11/2012 19:29:48]我都係第一次整咋. 我求其喺網上揾咗個份量, 但冇抄低. 不過我都冇跟足個份量, 加多少少水. 基本上係麵粉加水揉成麵糰, 再搓至表面光滑, 置一旁(用濕布或保鮮紙蓋好)讓麵糰鬆弛一小時左右, 枱上撒粉, 用擀麵棍將麵糰擀開至厚薄適中, 撒粉, 再對摺一至兩次, 用刀切成條, 之後再遂條分開, 分開時可以隨手揈幾下讓麵條變長和幼些少. 如果唔係即時煮, 可以再撒多點粉以防痴埋. 煲滾水, 加入麵條煮熟, 就可以加上湯做湯麵或煮炒麵. 呢個係孟老師中式麵食書內的份量, 可以參考: 鹽1/4茶匙, 冷水135克, 中筋麵粉300克.

    ReplyDelete
  16. 我都好鐘意自己包餃子食! 妳仔仔好幫得手好乖!
    [版主回覆07/12/2012 19:39:46]自己整好食好多,乾淨衛生又有營養。囝囝幫佢一陣咋,當玩咁架咋。

    ReplyDelete
  17. 好溫馨的餃子啊!謝謝分享。
    [版主回覆07/16/2012 13:36:02]多謝!

    ReplyDelete
  18. 自家製~
    [版主回覆07/16/2012 13:36:13]自家製好味啲.

    ReplyDelete
  19. 不錯!!親子活動~AvA
    自己整係最好味!!
    [版主回覆07/16/2012 13:36:35]係呀, 仲可以同囝囝哋培養感情添.

    ReplyDelete
  20. 打蛇隨棍上既又一例子呀!
    [版主回覆07/16/2012 13:36:47]係呀.

    ReplyDelete
  21. 營養師Mandy16 July 2012 at 01:48

    一看到,就已經有想吃的衝動。
    我也很想吃媽媽弄的食物....
    [版主回覆07/16/2012 13:37:27]自己整衛生啲又有養營.

    ReplyDelete
  22. hahaa... I'm sure your hub will definitely get the tips and go to amazon.com now :-p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...