Monday 26 September 2011

菜肉雲吞 (附食譜)

星期六到街市菜檔隨手買了些韭菜, 姐姐問要來煮什麼, 我說不知道, 看心情煮吧.昨天想煮韭菜餃子, 但又懶得搓皮, 乾脆用現成皮包雲吞好了.有人用韭菜包雲吞嗎? 我不知道, 因為我沒食過, 不過效果還不錯, Daddy很讚 (少有哩!)

好, 今日由我的得意門生, 細佬, 來示範包雲吞方法.

將適量肉饀放在皮上, 用小手指沾上水搽在皮的其中兩邊.



將皮對摺成三角形.



之後...唔, 徒弟仔不聽話, 胡亂掐成一團, 還自豪地show off!



正確的最後步驟是左右兩手分別提起三角形的其中兩角, 平的一面向外, 剩下的一角向自己.  將兩隻角拉向中間使兩角重疊 (其中一角要事前搽上少少水), 即成漂亮的元寶狀.

好看的是我包的, 稍遜的是姐姐包的, 不規則樣的是細佬的傑作.



好看的是我包的, 稍遜的是姐姐包的, 不規則樣的是細佬的傑作. 加了點蝦仁, 所以皮裏透出點點紅色. 上桌時才記得沒切蔥花, 但囝囝們己經嚷肚餓, 就算了.

湯是用江魚仔淆, 再加上大地魚粉, 用魚露調味, 超鮮味.




今次難得我有記低份量, 所以有食譜給大家參考.

材料:
豬絞肉  280 g
韭菜  隨意
蝦 大概十隻小的
鹽    1 茶匙
糖    半茶匙
粟粉  1 茶匙
雞粉  半茶匙
水    50 ml
胡椒粉  少許
麻油    少許
紹酒    少許
薑蓉    1 茶匙
雞蛋    大概1/3隻
雲吞皮  1 包
上湯    適量

做法:
1. 蝦去殼挑腸, 洗淨抹乾水, 切粒.
2. 韭菜洗淨切粒.
3. 雞粉加入水中攪拌至全溶.
4. 豬肉加入鹽攪拌至起膠, 加入其他調味料, 再慢慢加入雞粉水, 攪至水份全吸收. 最後加入薑蓉, 雞蛋, 蝦仁和韭菜, 即可照上面所述方法包雲吞.
5. 煮滾一煲水, 加入雲吞, 煮至雲吞浮起即熟, 撈起放入己煮滾的上湯, 撒上蔥花即成.

注1: 韭菜可以其他蔬菜代替, 個人喜歡用西洋菜, 但要先用水焯軟, 切粒再擠出水份才加入豬肉內.
注2: 加入雞蛋雲吞餡感覺滑點, 用量多少很隨意, 但不能加太多, 饀料會太濕包後雲吞皮容易破.


5 comments:

  1. 呢個可解鄉愁呀!
    [版主回覆09/27/2011 13:41:17]係呀, 呢邊啲雲吞同我哋啲唔同.

    ReplyDelete
  2. 我都係新加坡自己包餃子...yeah~
    [版主回覆09/27/2011 13:41:47]無法啦, 呢邊口味同香港唔同, 要食就要自己動手.

    ReplyDelete
  3. handsome boy .... killer smile.... MUACK MUACK!
    [版主回覆09/27/2011 13:42:09]Thanks, 姨姨!

    ReplyDelete
  4. 你好有心機寫得食譜, 又仔細。
    [版主回覆09/27/2011 13:43:04]所以好難得架, 我煮嘢好少有份量.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科29 September 2011 at 17:52

    哈哈哈~有徒弟仔幫吓手咁幾好喎
    [版主回覆09/29/2011 22:19:02]佢攪攪震就有份。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...