Thursday 22 September 2011

Happy birthday to Daddy

昨天是Daddy的生日, 約好去家附近的Grill-out.上次吃過很回味, 也順道用那15%折扣咭.我白天已經開始想着晚上要吃生蠔和黑豚肉, 怎料晚上走到門口才發覺居然沒開.旁邊還有日本餐, 韓國餐和本地海鮮餐, 最後選了吃韓國餐.這間叫Kim's Family Food, 第一次吃, 有點担心.



坐在室外位置, 很舒適.趁侍應還沒前來, 用手機上網看看食評, 原來還不錯哩.還沒order, 侍應就端來一大壼冰水.




在這裏只要你叫一個main course, 他們就會端上十一盆前菜.



這個味道像魷魚絲, 我最愛.



然後是韓式炒年糕, 很好, 除了年糕還有兩小片魚餅.辣醬很辣, 不吃辣的Daddy幾乎不能吃.所以他其實是不愛韓國菜的, 純粹是陪我食.



Daddy選了牛肉雜菇飯, 沒有多餘的調味, 飯裏只牛肉和菇的味道, 口味清淡, 但感覺原汁原味.






我叫了牛肋湯 (beef rib soup), 湯裏有紅棗, 大蒜和兩大塊牛肋.牛肋爽口牛味超濃, 湯沒有什麼調味, 但喝到牛肉的鮮味.我覺得不錯, 不過口味重的人就可能不會喜歡.



這餐埋單S$36, 好抵食.食完飯後再去Sunset Way入面的Daily Scoop食雪糕.這店在一個十分靜又人煙稀少的私人住宅區, 但這雪糕店內卻大排長龍.



我們一人叫了一球雪糕, 我的是lychee martini, 有一粒粒果肉, 很清新又不太甜, 正合我口味.Daddy的是minty mint, 裏面有一片片的薄荷朱古力.Daddy 話好味, 但他的最愛仍然是榴槤味 (我上星期出trip時, 他帶了大仔去試過).

 
撇低兩個囝囝去撐抬腳, 回到家都要和們一齊慶祝.不過我最近沒時間, 沒心情亦沒精神去整蛋糕.昨天有個同事囝囝滿月, 送我一個蛋糕, 正好頂替作生日蛋糕給囝囝們吹臘燭.

8 comments:

  1. Happy birthday to him
    [版主回覆09/26/2011 17:42:16]Thanks, Samwei!

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria23 September 2011 at 02:54

    係播. 搵日整荔枝雪糕
    [版主回覆09/26/2011 17:42:42]第一次食, 原來係好好味架.

    ReplyDelete
  3. 兩個撐枱腳...sweet sweet!
    [版主回覆09/26/2011 17:42:57]偶然一次啫. :-)

    ReplyDelete
  4. Pandos - 喺Krakow23 September 2011 at 15:58

    生日應該比daddy揀嘛....
    [版主回覆09/26/2011 17:44:39]旁邊得番日本餐同本地海鮮餐, 佢唔想食日本嘢, 食蟹佢又唔keen, 咁淨番韓國嘢囉, 唔係我唔俾佢揀架.

    ReplyDelete
  5. Pandora 香傭講法文24 September 2011 at 01:02

    十一盆前菜.!! love^^
    [版主回覆09/26/2011 17:45:05]都係細細碟既, 但係一次過十一樣嘢少少哋都幾好.

    ReplyDelete
  6. Woo~~Happy Birthday la!!!!!
    [版主回覆09/26/2011 17:45:17]多謝!

    ReplyDelete
  7. 黃師奶廚藝小百科26 September 2011 at 20:31

    祝佢生日快樂先~~間餐廳唔錯咁bor
    [版主回覆09/26/2011 21:08:08]多謝呀! 唔錯, 幾正宗咁.

    ReplyDelete
  8. where is the korean restaurant?? its reasonable price.
    [版主回覆10/07/2011 13:51:31]其實由bishun可以搭52號巴士唔駛轉車就到架啦.
    [安安回覆09/28/2011 20:45:41]thanks, 下次去下先.....但係有D遠~~~
    [版主回覆09/27/2011 13:39:39]It's in Sunset Way, address: Blk 106 Clementi St 12
    #01-44 Sunset Way Singapore

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...