Tuesday 6 September 2011

細佬第一次去圖書館

現在屋企附近商場開了一間新的圖書館, 囝囝們三天兩夜就吵着要去借書.
那天晚上吃完晚飯, 他們又說要去.

兩兄弟一到圖書館就直奔兒童部, 一人拿幾本書, 乖乖的坐下看書.

大佬從小都愛讀書, 未到一歲就會翻書看, 而且從來不會撕爛書.

可是細佬對書一向都沒興趣, 最多只會拿來看書上的圖畫, 以前還專門撕書的, 所以很難得他靜靜的坐下看書.



大佬近來迷上了關於星球的書, 把這系列的書分幾次全都借回家讀.


細佬這次借了兩本書, 第一次借書, 很自豪的樣子.

6 comments:

  1. 細佬真人比相片中更可愛呀.....好小朋友呢!! 哥哥好淡定好乖仔呢.....
    [版主回覆09/06/2011 22:44:21]佢哋喺人面前扮乖咋.

    ReplyDelete
  2. 細佬真係好得意呀!!!佢最尾果張相,擺哂pose咁,笑屎人勒...
    [版主回覆09/06/2011 23:12:00]佢次次影親相都好合作架, 大佬就會走來走去, 所以好難影到大佬, 除非佢自己話要影.

    ReplyDelete
  3. 兩個囝囝各有性格。
    [版主回覆09/09/2011 17:09:25]兩個性格好唔同, 好得意.

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科7 September 2011 at 16:56

    最尾嗰張相~好得意呀
    [版主回覆09/09/2011 17:09:44]細佬係好鐘意擺甫士架.

    ReplyDelete
  5. 小朋友喜歡看書好啊!!!
    [版主回覆09/09/2011 17:10:51]係呀, 所以佢哋要去圖書館, 我一定唔會托手踭.

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria8 September 2011 at 02:17

    細佬係咪都有借書證架?
    [版主回覆09/09/2011 17:12:30]我無幫佢申請, 橫掂暫時都要我帶佢去, 用住我嗰個先囉.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...