Friday 2 September 2011

酸甜苦辣


香港學校剛開學, 我這邊就要開始放term break. 這裏幼稚園到預科學年都是一月開始, 三月和九月有一個星期term break, 六月放一個月, 十一月中學期完放期到一月再開學. 

趁一個星期假期, 明天就帶囝囝哋返香港探婆婆.

從圖書館借來一本越南食譜書, 其中一道苦瓜沙律樣子很吸引
.我沒空煮, 姐姐照食譜煮, 但沒看清步驟.應該把苦瓜放入滾水煮十二秒, 放涼後用鹽搓姐姐沒等苦瓜攤凍便用鹽搓, 可能因為咁苦瓜不再翠綠, 書內圖片中苦瓜是翠綠.汁料其實和泰式很近似, 只是少了九層塔芫茜之類的香草.食起來真的是酸甜苦辣共冶一爐, 愛吃苦瓜的會很喜歡.




最近香港學校開學, 報章有很多關於書簿費昂貴的報導.令我覺得原來新加坡也是有它的好處. 

早前囝囝丟失了一本中文課本, 迫不得已再買這才發覺這裏的小學課本有多便宜, S$2一本哩!
 
現在買一本最便宜的練習簿都要至少五毫子,居然一本圖文並茂的課本才兩大洋,太難以置信.

Daddy
說是因為政府有津貼, 讓低收入家庭的小孩也能上學.


當然只有課本是津貼, 自己額外去買的補習課本練習之類就要正價了.

 

6 comments:

  1. 玩得開心啲! Actually I dont understand why Singaporeans always complain about the government. If they can see how terrible a lot of other countries are, THEN they will be grateful for their lives here; of course not perfect but better than A LOT.
    [版主回覆09/06/2011 22:48:35]Thanks. 呢啲叫身在福中不知福.

    ReplyDelete
  2. 為食加菲netnet2 September 2011 at 23:06

    回來香港玩呀..玩開心D呀..我地做媽媽D小朋友開學就好多嘢簽..家長會..買這買那..慘..
    [版主回覆09/06/2011 22:49:42]我呢邊幼稚園都會貴架, 不過小學就政府津貼好多吓.

    ReplyDelete
  3. 新加坡學校真的多假放。祝旅途愉快。
    [版主回覆09/06/2011 22:50:16]比起香港都唔多架啦, 公眾假期少呀.

    ReplyDelete
  4. 嘩...好多假期呀...hehe

    香港買書連雜費要4千以上呢, 仲要一開學就要再買額外既課本習作, 好恐怖呀!!!
    [版主回覆09/06/2011 22:51:46]比起香港都唔多架啦, 公眾假期少呀.
    係囉, 咁貴真係唔係人人都負擔得起, 好彩我嗰邊平啫.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科5 September 2011 at 14:25

    香港呢邊D書仲貴呢~~小學都要3000-4000蚊~好誇張
    [版主回覆09/06/2011 22:52:22]睇新聞都睇到, 咁貴低收入家庭點負擔得起?

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria5 September 2011 at 23:19

    有津貼咁好.
    [版主回覆09/06/2011 22:52:52]係呀, 本書平到唔信呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...