Wednesday 7 September 2011

抹茶馬卡龍

繼之前頗成功的朱古力馬卡龍,再接再厲整枺茶馬卡龍。

今次裙邊更出更漂亮,我還做了義大利奶油霜做饀。

在大部份書中或網上,馬卡龍饀通常都是Swiss meringue buttercream,蛋白只是加糖打發,我怕生蛋白不衛生,一直都不敢做。

很想把食譜變成Italian buttercream,將糖水煮至115度才加入蛋白霜中打,應該有消毒蛋白的作用,可是我不會換算糖和水的份量。

終於從Carol老師那裏找到義大利奶油霜的做法,也不是想像中的難,一下子就攪掂,再加進抹茶粉就可以夾在馬卡龍中間了。

抹茶馬卡龍加入奶油霜夾心,感覺很清爽,又是外脆內煙韌,在我家比朱古力味更受歡迎。

6 comments:

  1. 博師奶Mrs.blog7 September 2011 at 15:32

    Woo~~枺茶味,一樣咁正!
    [版主回覆09/09/2011 17:06:14]抹茶味好香架, 而且好在唔駛加人造色素.

    ReplyDelete
  2. 黃師奶廚藝小百科7 September 2011 at 16:56

    唔覺唔覺~可以食好多件喎
    [版主回覆09/09/2011 17:07:03]真係好易一件一件咁放入口, 整一盆一陣就食晒.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria8 September 2011 at 02:18

    靚到吖.
    [版主回覆09/09/2011 17:07:29]多謝, 我自己整完都開心.

    ReplyDelete
  4. 呢隻綠茶色澤好靚。
    [版主回覆09/09/2011 17:08:42]呢隻綠茶粉係我細佬俾我架, 唔知咩牌子, 色水靚又香, 希望係無色素添加啦.

    ReplyDelete
  5. 真係好靚呀...其實會唔會好甜呢? 我食過呢度果間好出名既 (但唔記得左個名), 甜得好緊要,搞到我一直唔敢整呀~~ 最慘果次係朋友仔請我食,我唔好意思喺佢面前話太甜,頂硬上食哂成個我...
    [版主回覆09/14/2011 01:44:57]呢樣嘢點都係甜架, 甜係佢既特色. 我以前整咗都唔食架, 但最近整埋饀, 外脆內軟, 我咁怕甜都忍唔住係咁食呀.
    其實外面既我只係食過一次, delifrance既, 勁難食, 成朕化學味.

    ReplyDelete
  6. Pandos - 喺Krakow19 September 2011 at 17:40

    真係好靚呀!!! 綠荼啱晒我呀!
    [版主回覆09/20/2011 18:25:12]多謝! 綠茶我好鐘意架, 不過啲囝囝唔吼.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...