Thursday 29 September 2011

第二餐生日飯


上星期三Daddy生日本來要去Jurong PointKushi Bo食日本自助餐, 但當日他在網上看到逢星期二有特價, 那個月生日的都有八折, 我和他的生日都在九月, 當然要等星期二才抵食, 所以改成去食韓國餐.前晚就去試, 想不到星期二餐廳都很滿.這個buffet主打是雪場蟹, 海鮮冷盆還有蝦和青口雪場蟹不錯, 但不知道是不是浸過鹽水, 蟹腳會幾鹹, 越靠近爪尖的地方更甚食完這碟後, 我再拿時特地選蟹身部份, 蟹身部份很鮮甜亦不會鹹蝦亦新鮮, 青口還可.

 

有四種刺身和各款壽司, 刺身中三文魚感覺最新鮮, 鰻魚壽司有點腥.

 
除了海鮮和壽司, 一定要試teppanyaki, 有三文魚和牛肉兩款, 我們要了黑椒牛肉牛肉很嫩滑好好味, 不過似中式多於日式這牛肉粒油份相當重, 不能吃太多, 會很膩.

 
炸物和燒物, 燒鰻魚好味, 炸軟殼蟹脆身但不油, 其餘的我沒試.



Dobin mushi,
湯底很鮮, 湯裏有些少雞肉和一隻蝦, 蝦己經沒有味道, 只飲湯就好了.

還有紙火煱, 可選牛肉, 雞肉, 海鮮和蔬菜, 吃了那麽多肉和海鮮, 所以揀了蔬菜只有很少很少的菜, 湯是味精水, 不喝也罷.

 
其實還有沙律, 各式熱盆如炆羊脾, 炒飯之類, 但夜晚真的吃不了多少, 所以都沒試.甜品都有很多選擇, 日式的不錯, 芒果布甸也很好.

 
有小朋友最鐘意的chocolate fountain, 可以配士多啤朵和綿花糖有很多款蛋糕, 我選了右邊的綠茶紅豆和左邊的chocolate truffle, 都一樣難食另外Daddy試了雪糕, 很淡的, 可以不吃.  Buffet還包飲品, 熱茶, 咖啡, 汽水都有.


總括來說, buffet勝在選擇多, 但質素麻麻.  個人覺得必食的只有蟹, 刺身和黑椒牛肉粒, 其餘的胃還有空位才吃吧.  八折後埋單, S$74兩個人, ok.  不過, 如果沒有八折, 我一定不會來可能真的老了, 吃不了太多, buffet好像不化算.









 
 
 
 
 

4 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科29 September 2011 at 17:51

    我食buffet~~最鍾意係d 甜品呀!~
    [版主回覆09/30/2011 10:58:22]我就鐘意食海鮮同冷盆多啲, 甜嘢我麻麻.

    ReplyDelete
  2. 生日快樂.....係米遲左d 呀......?
    我讚成喔, buffet吃不了多少, 選些精緻及自己喜歡的吃, 不要浪費quota 哩!!
    [版主回覆09/30/2011 10:59:31]哈哈, 遲咗半個月喇.
    係囉, 我都覺得呢餐嘥我quota.

    ReplyDelete
  3. 那些海鮮看來都不錯, 打了折就好抵食。
    [版主回覆09/30/2011 11:00:13]最好食都係海鮮咋, 打咗折先抵.

    ReplyDelete
  4. D刺身睇落唔錯呀...價錢都算ok啦...其實我都係呀...宜家慢慢地都唔多恨食buffet,因為發現自己食力真係大不如前勒...啱啱果次都係因為公司聚餐所以先去咋...
    [版主回覆10/03/2011 09:05:20]呢間啲嘢同價錢其實係ok, 只係自己食唔到幾多就唔抵啫.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...