Tuesday 27 September 2011

鵪鶉蛋燒賣


鵪鶉蛋是Daddy的至愛, 不過他近幾年膽固醇偏高, 就不敢多吃.想不通為何他人那麽瘦, 又不吃肥肉不吃皮, 怎會膽固醇高呢?
我也不戒口, 也不運動, 肥的油的都往嘴裏塞, 膽固醇卻是標準水平.

九月頭回港飲茶時吃了久未嚐的鵪鶉蛋燒賣, 囝囝們都很喜歡於是星期日煮雲吞時也順便弄了.豬肉蝦仁饀其實是和上篇的雲吞一起預備, 只是最後分兩份, 燒賣這份不加韭菜, 但換上大量冬菇粒因為加的冬菇份量蠻多, 所以另加少許的生抽來調味. 
包好後大火蒸了八分鐘, 效果很滿意豬肉饀加了冬菇有點爽口彈牙, 調味剛好, 平常不吃冬菇的大仔都被騙過去, 吃不出有冬菇.

囝囝們很喜歡, 一盆十四隻, 大仔一人啃了七隻, 幸好他還小不怕膽固醇.



























































































































但這燒賣有一個問題, 我用的是上海雲吞皮, 剛蒸好還可以, 可是稍冷以後, 皮就變得乾和韌是不是不應該用這種雲吞皮呢?





在香港茶樓吃到的, 皮好像比我用的大張, 可以包這麽多饀, 看起來好像比較薄, 而且碟上有湯汁, 是怎樣煮的? 有沒有高人能指點一下.



7 comments:

  1. 我知茶樓用白色的燒賣皮
    [版主回覆09/28/2011 09:49:41]唔知去邊有得賣呢?

    ReplyDelete
  2. 妳果度都有呢D野買咩?
    [版主回覆09/28/2011 09:50:16]你指雲吞皮? 有架, 黃色同白色都有, 水餃皮都有.

    ReplyDelete
  3. 最愛鵪春蛋燒賣呀..香港好少酒樓有喇!!!!!!!
    [版主回覆09/28/2011 09:51:05]我都好多年冇食過啦, 咁啱返香港時食嗰間酒樓有, 食過番尋味, 咪自己整囉.

    ReplyDelete
  4. 對於烹飪我真是門外漢呢~~~
    [版主回覆09/29/2011 22:14:10]你謙啫,我都係學習中。

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria29 September 2011 at 04:43

    好似日式有白色燒賣皮架.
    [版主回覆10/03/2011 09:04:11]有呀, 不過無去揾過.
    [噢!地利 Oh!tria回覆09/29/2011 23:43:58]你o個邊有冇日式超市架?
    [版主回覆09/29/2011 22:14:54]就算有睇怕我呢邊都唔會有得賣。

    ReplyDelete
  6. M一人啃了七隻, wow...可以想像係幾好食啦!
    啲汁可以用上湯加蠔油加薯粉開,加少少胡椒粉更佳 ! I think it is the size of the skin, in HK, they have suppliers who make for them, guess we just have to make do with what is available here unless you want to make own skin too
    [版主回覆09/29/2011 22:17:17]另外加汁架? 我仲以為係蒸出嚟啲汁添。喺呢邊煮嘢乜都要將就啲。

    ReplyDelete
  7. 黃師奶廚藝小百科29 September 2011 at 17:51

    鵪鶉蛋~~我都鍾意食~~不過始終都係食得太多唔ok~~冇益呀
    [版主回覆09/29/2011 22:18:36]好食既嘢通常都唔係咁健康。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...