Tuesday 13 April 2010

清淡海鮮餐

我一家都很愛吃貝殼類海鮮, 所以每星期六去街市都會揾吓有冇蜆, 螺之類.

上星期六見到有新鮮青口賣, 即買一公斤.  為了青口, 又去買包咖哩葉.  用蒜蓉, 豆豉, 咖哩葉和花雕酒同炒, 青口好鮮甜, 兩個囝囝都食到舔舔脷.


木瓜煲石斑魚骨, yummy!  有魚湯飲好開心. 


再加條蒸魚和油菜就成了清淡的一餐.  姐姐唔知我要影相, 已經揀咗啲魚肉來俾細佬.  呢條魚唔知叫咩名, 呢兩個星期街市都有, 仲要好平吓, 肉好滑, 用來蒸最正.





2 comments:

  1. 我家都好中意蜆,花园有好多咖哩葉,下次拿些回家用,还有limau purut叶哪!
    [版主回覆04/14/2010 14:37:00]咁我唔客氣喇, 下次去你度摘.  咩係limau purut?

    ReplyDelete
  2. 個湯好好味,我最中意.
    [版主回覆04/14/2010 14:37:00]係呀, 好好味架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...