Tuesday 6 April 2010

日本行(2)

今次去日本只是公幹, 除了最後兩日有多一個同事加入外, 其餘時間都只有我和波士, 所以沒什麼機會去玩.

行程如下:

第一, 二日  大阪

第三, 四日  東京

第五, 六日 大阪

第一, 二日在大阪住的酒店叫Hotel New Hankyu Osaka, 在梅田站上面, 非常方便.  酒店很舊, 房裏面的墙紙都有少少剝落.

最有趣的是酒店居然沒有 business centre.  Check-in 時有個香港女士問柜枱可唔可以帮佢由thumb drive 印四頁文件, reception 話佢哋可以租架printer俾佢自己印, 1000yen 一日.  那女士當時已經唔多高興, 印四頁紙要租部機! 再問落去個reception話唔包紙, 跟住拎個地圖出來教該女士點去買紙.  佢即時火起, 話以後唔住呢間酒店......, reception 於是去問經埋, 返來話可以送五張紙俾佢.  我聽到真係覺得好搞笑, 不過我都好明白嗰位女士既感受.

第一日下晝開完會已經好攰, 晚餐在附近的Yodobashi Umeda 樓上餐飲區吃.  選了這間叫四季の味的餐廳, 專賣釜飯.

天氣比較凍, 見到窗櫥啲釜飯好吸引, 感覺食咗會暖笠笠, 所以即刻入去.



好彩外面有得睇, 個餐牌全日文的, 要靠估.


波士好想食牛, 叫咗個牛扒, 似孚係sirloin部份, 幾瘦吓但都好淋, 配埋旁邊個酸酸哋既汁食就啱晒, 旁邊啲配菜當然係俾我掃晒啦, 菜嘛.


呢set係我既, 碗飯最好味, 係有味飯, 裏面有荀絲和銀魚仔, 好鮮味.  冷麵都好食, 夠凍夠彈牙.  右下角的係青菜和菇菇沙律, 用芝麻醬汁, 好refreshing.  個天婦羅就麻麻, 油咗啲, 細細塊三文魚都係普普通通.

點解日本人咁鐘意食澱粉質呢?  咁大碗飯加咁大碟麵有乜可能食得晒呀?  我都食淨好多, 雖然好味但我都無能為力嘞.


呢set係我波士既, 佢好合作咁帮我影相. 佢個釜飯好好味, 個兜係好深架, 食到最尾都仲熱辣辣.  中間係魷魚刺身, 波士話好淋好滑, 好似食豆腐咁喎.


埋單3250yen, 响日本嚟講都算抵食.



6 comments:

  1. 好象同新加坡的日本餐差不多
    [版主回覆04/07/2010 08:51:00]其實差唔多, 不過我覺得好食啲, 味道有少少差別.

    ReplyDelete
  2. 無敵の部屋7 April 2010 at 00:38

    未聽過日本的服務咁差喎.......又幾奇喎!!
    D 日本餐就唔多吸引啦, 幾行一下.......仲有無第三日行程架??
    [版主回覆04/07/2010 08:54:00]個reception係好有禮貌, 又好有耐性咁同個客人解釋, 我諗問題係出於間酒店啲policy啩.
    我幾鐘意食日本嘢, 清清哋. 陸續會post餘下的行程.

    ReplyDelete
  3. 我都鐘意吃日本野, 但和菓子除外, 太甜...
    [版主回覆04/08/2010 09:03:00]睇你整俾囡囡啲飯盒就知你鐘意食日本嘢.  我就淨識食, 完全未煮過日本菜.

    ReplyDelete
  4. 我只知酒店有分商務、旅遊、背包式, 服務性質也有分別~
     
    [版主回覆04/08/2010 09:02:00]我諗呢間都算商務既, 日本嗰邊帮我哋book.

    ReplyDelete
  5. Kitty放完假返嚟探你喔...假期去咗邊到玩呀...

    ReplyDelete
  6. Last time after I went to Japan came back to HK. I have very long time cannot eat Japanese food. Because the food in Japan is much nicer compare to HK. More freshness for sashimi, more nice taste for other food. I love Japan.
    [版主回覆04/14/2010 14:43:00]That's true.  Even though the food looks pretty similar but the food is Japanese is certainly much fresher.  I haven't had Jap food since I came back.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...