Wednesday 6 April 2016

第一次煲素湯

常常見到EE, Samwei 和雀后煲素湯, 清清哋好吸引, 但始終都未試過.

終於為了一包乾雜菌, 我獻出了我的第一次 - 煲素湯.

這煲素湯用了一包乾雜菌, 蜜棗, 紅蘿蔔, 眉豆和薑片來煲, 煲好加少少鹽調味, 好清甜好好味.  雜菌煲完後仍然爽口, 還吸了蜜棗和紅蘿蔔的甜味, 只食雜菌我已經送完整碗飯.


那包乾雜菌是我前陣子去買乾貨時見到的, 好奇拿起來看, 旁邊有位女士見到就非常熱心地向我推介, 說用來煲湯好好味. 好吧, 買包來試, 連價錢都沒問就買了, 所以到現在我也不知道花了幾錢來買它.


一打開包裝就已經好香,我認得的就有猴頭菇, 雞脾菇,茶樹菇和草菇, 你們知道其他是什麽菇嗎?

下次再買到的話, 我想試試用來炆肉,應該會好好味的.

16 comments:

  1. 我第一次見過乾草菇咋。
    咁多菌類一趣炆肉,應該都幾好味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 乾草菇呢邊一向都有架, 新鮮就無. 以前我奶奶好鐘意用乾草菇嚟炆嘢架, 不過佢好耐無買.

      Delete
  2. 咁多菇,一定好好味.

    ReplyDelete
  3. 左下角係姬松茸,另外一片片似花瓣個隻係舞茸

    ReplyDelete
  4. 咁多菇,味道會不會太寡? 加D豆類更加好呀。

    ReplyDelete
  5. 冇肉個味會唔會有少少"寡"? 好奇...

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 响福祿壽樓下間海味舖買架

      Delete
    2. great, I know where that is, kekkee . Queen street

      Delete
  7. 素湯好健康~加D腰果煲好正~我都好鍾意飲~

    ReplyDelete
  8. 呢個用來蠔油炆會勁正呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...