Thursday 28 April 2016

餵人奶

這篇不適合男人, 請跳過.

最近在網上見到好多關於餵人奶的討論, 才知道原來在香港餵人奶是一件好困難的事.

當年我都有餵人奶, 大仔餵到六個月, 細仔就餵到七個幾月.

其實餵人奶是自然不過的事, 不明白為何會香港會有人歧視餵奶.

在餐廳內餵奶有問題嗎?

在街上餵奶有問題嗎?

你也不是在餐廳內用餐, BB 食奶為何不可?

你在街邊食臭豆腐, 煎釀三寶, 和BB在街上食奶又有什麽不同?

慶幸我人在新加坡, 這裏很鼓勵媽媽餵人奶的.  每個商場都有育嬰室, 有些公司(包括我的)也有集乳室, 上班時間可以泵奶.

當年我餵人奶時, 公司還未有集乳室, 但老板讓我用其中一間空房, 幾時用, 一日用幾次用幾耐亦從不過問.

雖然外面商場有育嬰室, 但有時候人多或我懶得找時也會邊行邊餵或找張櫈坐低餵.

在店內邊睇衫邊餵, 怎樣做得到?  哈, 全靠一件餵奶衫和揹帶.  餵奶衫在胸下邊旁邊會有個開口, 拉開就可以餵了.  BB latch on 後將開口拉下, 剛好可以遮到BB嘴仔和乳頭, 不仔細看的以為只是抱着BB.  手抱着會好攰, 所以加上一條斜揹帶就perfect 了.  我用的是sling, 像印尼人用來揹BB 的那種, 非常好用, BB可以躺下, 位置剛好是吃奶的.  BB latch on 後, 基本上就可以鬆手,  完全靠揹帶不用用手托着, 兩隻手一隻可以拎手袋, 另一隻就可以shopping了.

餵奶衫是這樣的
(Image from http://maternity-clothes-mytummy.com.au/)

揹帶 (baby sling)

(image from http://www.naturessway.co.nz/shop/Baby+Carriers.html)

我不喜歡用餵奶巾, 因為覺得BB被蓋住會好熱好焗, 尤其這邊天氣熱. 用餵奶衫BB就舒服好多, 只是BB埋身時可能要稍為用手巾遮遮, 

8 comments:

  1. 其實我都唔覺得有人歧視餵人奶

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係網上見好多人都係咁話

      Delete
  2. 只是個別人士的惡意評論,其實香港都好鼓勵餵人奶。

    ReplyDelete
  3. 我好明!連我父母都話我餵人奶!話我搞錯!叫我入廁所!仲話冇營養!好衰

    ReplyDelete
    Replies
    1. 叫你入廁所喂又真係好過份囉.
      我諗好多老一輩都會驚個B唔夠食唔夠營養, 我父母當日都有叫我加奶粉, 不過佢哋都好支持喂人奶.

      Delete
  4. 唔明白點解有人會歧視囉,關佢地什麼事先。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...