Thursday 31 March 2016

年假

昨日講到公司請人, 順帶和你們分享一下這邊的年假.

因為新加坡有不同種族的人, 華人, 馬來人, 印度人和歐亞混血, 所以公眾假期要顧及每個種族的人.  亦因為這原因, 華人的傳統節日就只有農曆新年的兩日假期, 其餘中秋節, 清明, 重陽, 端午等都沒假放的.

新加坡公眾假期一年有11日:
1. 新年
2. 農曆年初一
3. 農曆年初二
4. 受難節
5. 勞動節Labour day
6. Vesak Day (應該相等於佛誕吧)
7. Hari Raya Puasa (馬來人開齋節)
8. 國慶日
9. Hari Raya Haji (馬來人的節日)
10. Deepavali (Diwali or Festival of Lights, 印度興都教節日)
11. 聖誕節

基本上每個種族的人有兩日傳統節日假期, 都好公平, 不過一年只有十一日和香港比真的少好多.

好彩, 除了公眾假期, 有公司年假補上. 我公司因為算是半政府機構, 所以有多點鼓勵國人有work life balance的假期.


公司年假  25日
照顧小童假(childcare leave)  2 日
照顧父母假(parent care leave) 2 日
生日假  1 日

所以今年我有30日公司假, 另外如果囝囝們生病, 我也可以出示他們的醫生紙來請假, 兒女病假(childcare sick leave)總共8日.

Childcare leave 和parent care leave我覺得非常好, 囝囝考試時可以請假陪讀, 他們要見家長或學校有活動也可以請假去參加.  有年邁父母的, parent care leave 就可以用來陪睇醫生之類.

Childcare leave 的日數是決定於小朋友的歲數的, 只要有一個或以上七歲或以下小朋友, 每年就有六日.  今年以前我都有六日childcare leave 的, 但細佬今年八歲了, 就一下子減至兩日.

兒女病假亦不是固定的, 總之childcare leave 和childcare sick leave 的總數不能多於十日 (兩個小朋友的話), 所以上年我有6日childcare leave + 4日childcare sick leave, 今年則是2+8 了.


9 comments:

  1. 有冇人搵仔女扮病攞假嘅呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mean近年尾quota未用晒,唔好o徙嘛.

      Delete
    2. 咁就唔知喎, 我唔會囉.

      Delete
  2. 自從我日日湊女後...放假對我黎講都冇感覺...日日都咁過呢~

    ReplyDelete
  3. 新加坡的公眾假期都多過我地2天。 年假我就多過你喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 歐洲都係多年假架啦, 無得比.

      Delete
  4. 羨慕中...就算HK有17日公眾假期, 但年假少得可憐, 子女父母乜乜物物都係靠個十數人年假...真係搞唔掂...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以我欣賞呢邊政府咁體貼人民架.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...