Wednesday 11 February 2015

衣物再造

大家都知道我喜歡shopping, 就算去街市買餸都可能會趁機到附近的賣衫的小店逛逛, 見到便宜抵買的就會忍不住手.

幾個月前在一間專賣出口成衣的店見到這條紅色連身裙, 布料不錯, 下身設計我挺喜歡的, 只賣十大洋, 雖然不能試, 也買了回家.



試上身, 下身剛好, 很好看, 但上身就太大太鬆. 想着自己動手去改, 但一直沒時間也想不到怎樣弄.  十二月媽咪來新加坡時, 問她該怎麽改.  她說要改上身和袖口會很麻煩, 反正我喜歡的是下半身, 倒不如乾脆把它變成半截裙. 

這提議很好, 我己經有其他紅色連身裙, 但沒有紅色半截裙.  年尾唇病時沒心情出外, 在家閒着就動手了.

一分為二. (其實圖中的半截裙已改好, 只是放在一起補拍而已)
 以為要出動衣車, 原來只用手縫就可以了, 很快就做好了.
一不做二不休, 索性也加上兩條絲帶方便掛起來.
靚嗎? 
改造成功, 好有滿足感哩!

所以懂得一點點針線也很有用的, 尤其我喜歡上網購物, 買到不合身的衣服也可以自己稍微改一下.

16 comments:

  1. Replies
    1. 上身剪咗出嚟好短, 做唔番衫 (我唔敢着露臍裝), 依家收埋先, 或者用嚟整袋仔, 再諗諗先.

      Delete
  2. 整條裙的 cutting 都不錯,我都鍾意,不過上班著唔到咁紅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我買就係因為覺得個cutting幾靚, 可惜上身鬆得濟. 連身紅裙我都唔敢着返工, 但依家變成短裙我就敢.

      Delete
  3. 你真係好鬼fit!~~
    好得呀!~做咗半身好靚~
    咁上半年點改?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢排瘦咗呀, 等過年後就好難講啦.
      上半身仲未決定點攪, 諗緊用嚟整袋仔.

      Delete
  4. 靚呀!!! 不過我覺得要好有勇氣先敢剪... 始終係全新嘅 one piece...
    我完全唔識車衫架... 釘褸都要攞返香港俾阿媽釘... (泣)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都唔駛好有勇氣, 因為如果唔剪的話條裙我都唔啱着, 都係一樣嘥.
      釘鈕我覺得要學囉, 以後做人阿媽阿仔阿女啲衫甩咗鈕都要識釘番嘛.

      Delete
  5. 條裙好靚呀!!!!你的針指好好呢!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...