Wednesday 25 February 2015

初一例牌

年三十之前要蒸糕, 整餅, 儲糧(新加坡街市年三十只開半日, 然後休市好多日才開的, 超市到初二都可能沒鮮肉和蔬菜賣)等等, 到年三十煮完團年飯就感覺可以鬆一口氣了.

人家新年忙拜年, 但我新年期間卻清閒得很, 因為娘家不在這邊, Daddy的親戚也很少.  年初一只需要去奶奶家拜年食午餐, 再去哥哥小時候的保姆家拜年就可以了.  Daddy的兩個姐姐都沒小孩, 利是也省了, 初一, 二兩日加起來所派的利是一隻手數得完呀, 都是給工人姐姐們和老人家!

悠悠閒拜完年, 回家就煮初一例牌了.  小時候家裏初一都一定是這兩樣的, 年年如是, 我自從結婚以來也是每年都跟足的.

南乳炆齋, 我喜歡多點湯汁的.

臘味煲仔飯, 今年沒買臘鴨, 只有臘腸, 膶腸和臘肉.  這煲飯是用最近買的鑄鐡鍋煮的, 比LC便宜一大截, 但so far so good, 蠻好用, 下次再介紹.

囝囝們最近口味又換了, 兩個都不愛吃臘腸了.  這餐要翻熱團年飯食剩的白切雞給他們送飯, 剩下的臘肉臘腸初二午餐時用來煮炒飯.




順便post我的肥猫近照, 初一時影的.  今年十四歲了, 所以大部份時間都趴在那裏休息, 囝囝們逗它玩也不大理睬了.


14 comments:

  1. 我屋企樓下個街市~年三十晚四點到已經收咗七成喇~我前2日初五去買餸~好多都未開呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啲攤販一年先休息呢幾日嘛.

      Delete
  2. 我現在叫仔仔幫我包紅包,成百封都好像唔夠,初三要再加,哈哈哈!
    人日快樂!

    ReplyDelete
  3. 肥猫個樣好cute、好純

    ReplyDelete
  4. 休市好多日>>印度人同馬拉人呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知點解鮮肉, 魚同菜檔通常都係華人經營, 印度人同馬拉人只賣急凍肉類同乾貨攤, 所以華人休息即係無餸買.

      Delete
  5. 原來你有養貓,貓貓好靚呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肥猫好靚仔, 不過幾惡死囉.

      Delete
  6. 原來你都有養貓。小朋友口味會成日變呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀, 不過自從細佬出世後, 佢就搬咗去我奶奶度啦, 驚啲小朋友同佢打交呀.

      Delete
  7. 我呢度買餸無問題,照常營業

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...