Thursday 26 February 2015

初二開年

年初二又繼續悠悠閑地去拜年, 十點幾去大姑奶家拜年, 然後去二姑奶家, 之後就大功告成, 午餐還可以回家吃.

大姑奶和二姑奶都沒小孩, 但都愛養狗, 對她們來說, 狗狗就是她們的小孩吧.  當年我和Daddy結婚後, 奶奶都沒催過我們生小孩, 因為大小姑奶結婚多年都不肯生, 她已經不再抱任何抱孫的希望了. 

大姑奶的大牧羊狗, 很老了, 眼睛瞎了也不大想動.
 
二姑奶的狗仔, 是個很特別的品種, 我叫不出來.  家裏客廳放了個超大狗籠, 沒人在家時就把狗狗關進去, 以免它在家搗亂. 囝囝們見到狗籠, 居然覺得好玩, 爬入去覇住了, 狗狗只好在狗籠外無奈徘徊.

 下午大部份時間在家裏行行企企, 看看書, 陪囝囝們玩玩, 才慢慢煮開年飯.

今年開年飯請了新的學生(外國留學生事工所關顧的學生)來作客, 五個人的晚餐煮了五餸一湯, 簡簡單單的, 但對每天在外吃的學生來說已經很豐富了.  雖然廣東口味和她的家鄉口味(湖南)不一樣, 但能吃到住家飯也大概很感動了吧.


鮑貝扒生菜
XO醬西蘭花炒帶子, 帶子很鮮甜, 但我太重手落太多XO醬, 勁辣!
細細隻的豉油雞
燒腩肉, 今次買到少肥膏的靚腩肉, 但不知那裏出錯, 皮不夠鬆化.
學生想嘗我做的芋頭糕和蘿蔔糕, 於是煎了一小碟.
還有粟米魚肚羮, 不過我煮得像湯多一點, 因為菜式都是多肉的, 湯想清淡點.  拍照拍不出湯裏的料, 索性不拍了.



14 comments:

  1. 在外國讀書,新年有中餐自家飯食一定非常感動!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 佢話新年以嚟佢都係食快餐咋.

      Delete
  2. 仔仔們真係乜都可以玩一餐!

    ReplyDelete
  3. 新加坡咁熱都可以養牧羊狗,冷氣要長開吧

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又無喎, 可能佢已經慣咗呢邊天氣啦. 我姑奶屋企好通風, 開窗同風扇就夠.

      Delete
  4. 嘩~牧羊狗好大隻喎!仲好長呀d毛~~~~

    ReplyDelete
  5. 超大狗籠响客廳,唔放房嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 二姑奶規定隻狗唔入得房的.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...