Wednesday 27 August 2014

又要陪讀了

這個星期是哥哥的CA2 (即中期測驗),今次的分數對全年成績的比重蠻大,所以不能馬虎。

哥哥考試我又要做陪讀媽媽,所以blog要先擱一旁了。

趁囝囝在吃下午茶,快手出一寫,免得這裏生草。

明天考科學,我找了幾份其他學校的測驗卷來給囝囝練習。

嘩,好難呀!才小四已而,有必要這麽深嗎?

我記得以前小學時的考試題目很簡單,有温書靠死記就不會差到那裏。

可是這裏小學的試題真的讓我愣住了,連我都要想想才會。

香港的小學考試是不是也是這樣?現在的小孩好可憐呀!

下面是其中兩題,看看你們會嗎?記得這是小學四年級的啊!

可以按圖放大來看。以後再出答案。





22 comments:

  1. 科學真係〝日新月異〞,我記憶中科學題係問:鷄係胎生定卵生.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前啲問題好簡單架嘛, 家陣啲好恐佈.

      Delete
  2. 使唔使咁為難小朋友呀

    ReplyDelete
  3. 我好慚愧,都無乜緊張個仔啲功課,最多同佢練習吓啲歷史地理咁咋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平時我都唔會睇佢啲功課之類, 佢daddy會攪掂, 但一到考試就輪到我嚟攪.

      Delete
  4. 呢度啲人仲話小學唔應該有 homework 添!放學應該要玩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我小學時都係唔駛做功課架, 都不知幾開心.

      Delete
  5. 小朋友辛苦,媽媽都辛苦...

    ReplyDelete
  6. 我一方面慶幸自己已長大了...另一方面...我有2個女兒...很快我又要再讀小學了!嗚嗚嗚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你可以先做好心理準備了, 現在做父母真係唔容易呀

      Delete
  7. Luyi你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete
  8. 唉~~小朋友辛苦~做父母又要陪讀咁~都唔知為乜~!

    ReplyDelete
  9. 依家小學生嘅書本課題睇見都驚.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...