Saturday 14 September 2013

注意:不可以copy and paste由yahoo搬相過嚟!!!


各位blog友,sorry, 我剛發覺原來真的不可以用copy and paste將yahoo blog裏的相搬過來blogspot.

當我仔細地看html時,發現copy 過來的相都會有這一行:

src="http://blog.yimg.com/3/4L6kc3p7s58fJXskOo5gRkOEIYXQ5QvQmkBabmpOA.JnNDBnj8T0tQ--/95/l/zJFosTqLRhoIdWvZ7raRyA.jpg"

這行是指示相片的來源,就是說blogger仍然會回到yahoo blog 才顯示相片, 以後yahoo blog封閉以後就再找不到相片了。

非常非常對不起,教了你們錯的方法。我之前教的只是刪除hyperlink, 但沒有改變相片來源。

所以唯一最保險的方法就是把所有相片重新upload至blogspot。

豆丁寫了篇非常詳細的搬blog方法,雖然不是很簡單但也似乎是最可靠的了。我已經用她的方法搬了, 只是把舊blog滙入(import)後仍需要逐個post入內調較相片大細,真的很大工程,但至少確保所有相片十二月以後不會消失。

大家一起加油吧!


8 comments:

  1. 我唔搬啦,由它消失算啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搬真係好花時間,但記錄咗好多囝囝哋的回憶,由得佢消失又好唔捨。不過真係搬到頭暈呀!

      Delete
    2. 成三萬張相點搬呀? 成篇同文字一齊取消了連結, 再按都冇再出y!blog喇!
      要我再搞就真喺嘔血喇! 如果第日冇哂d相, 都冇所謂, 我有存底, 需要的可以後補, 但都是舊文...到時再算!

      Delete
    3. 文字無問題, 唔會消失, 因為文字係真係paste咗過嚟, 但相就只係抄個source咋, 仲喺yahoo 度, 所以以後會消失. 所以最好都係備份再滙入, 咁就可以一次過搬晒所有篇章同幾千張相囉. 你去我上文中豆丁的簡易搬blog啦, 唔難架.

      Delete
  2. 吓,我整呀整,整來整去,原來得個吉! 點算!

    ReplyDelete
  3. 我都係import左所有舊文,第日再慢慢上相

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...