Thursday 28 March 2013

又嚟豬肚湯

明天就放假了, 好開心呀!  可惜這裏只放受難節一天.

自從奶奶知道孫仔們喜歡吃豬肚後, 再加上Daddy間中開玩笑說等她買豬肚, 奶奶就定期買豬肚給我們.

奶奶會叫她的工人把豬肚洗乾淨才交給我, 我會存在冰箱裏, 等要煲只需解凍就可以.

好像不久前才煲過豬肚湯, 所以打算先擱在冰箱再過多一陣子才煮.  但每次見面奶奶都追問我煮了豬肚了沒有, 我說還沒, 她就有副很失望的樣子. 唉, 沒辦法了, 只好乖乖的把豬肚煮了.

老實說, 我並不太愛吃豬肚.  偶而一次還好, 吃多真有點怕.  這次奶奶還買了粉腸, 煲好後看到一碟的豬肚粉腸, 還沒吃就覺膩, 腦裏只想到三個字 - 膽固醇!



今次只用了胡椒粒來煲, 排骨豬肚等配點辣椒黑醬油來吃更好吃.


吃完這餐後, 我鄭重的警告Daddy不要再叫奶奶買豬肚了, 至少以後兩個月內我都不想再喝豬肚湯.

9 comments:

  1. this was a once-a-month soup in our family when i lived with my parents. But i have not eaten this soup for over 10 years.
    [版主回覆04/02/2013 18:45:58]如果唔係奶奶同我洗好個豬肚,我都會好耐先整一次呀。

    ReplyDelete
  2. 食得多都唔係幾好。
    [版主回覆04/02/2013 18:45:30]高膽固醇呀!

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria29 March 2013 at 06:39

    唔得喇,你呢篇令我不安.
    [版主回覆04/02/2013 18:45:12]引起你不安,深感抱歉。

    ReplyDelete
  4. 呢個係我至愛,但我從來未整過
    [版主回覆04/02/2013 18:44:49]點解唔整呀?

    ReplyDelete
  5. 我超中意食, 不過咁多工夫, 唔想洗 ^^
    [版主回覆04/02/2013 18:44:32]洗豬肚豬腸係幾麻煩,好耐食一次就夠了。

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科2 April 2013 at 15:43

    太多功夫~~我就唔會咁好心機整~!
    [版主回覆04/02/2013 18:43:59]嘻嘻,所以如果唔係我奶奶整好嚟俾我,我都未必會煮呀。

    ReplyDelete
  7. MOONmoon 如月2 April 2013 at 17:59

    呢個湯水好飲呀!
    [版主回覆04/02/2013 18:43:31]好好飲,但真係唔可以成日飲囉。

    ReplyDelete
  8. 多D咸酸菜,正!
    [版主回覆04/09/2013 20:55:20]係喎,唔醒起添, 下次加埋咸酸菜嚟煲。

    ReplyDelete
  9. 我地都好鍾意飲豬肚湯,但都好幾個月先一次!
    [版主回覆04/12/2013 10:18:38]呢個湯耐唔耐飲一次好嘞.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...