Friday 17 June 2011

梅菜扣肉 (附食譜)

最近比較忙, 又懶, 似乎越來越少上菜. 

今個星期只上過一個豬肚肉骨茶, 今日就上多道梅菜扣肉啦.



今次用的湯碗底部是平的, 所以倒扣出來唔靚.

梅菜是同事由廣州帶回來送給我的惠州梅菜, 友人說今年的很新鮮.  比平時用的甜梅菜鹹.  我不懂梅菜怎樣算新鮮, 只知道這梅菜比平常用開的甜梅菜鹹.  我已經加多了糖, 仍覺太鹹. 

囝囝們見到深色餸又有肥豬肉就非常雀躍.


以為Daddy唔會食碟梅菜扣肉, 隨手炒碟甜豆炒青口.  單看顏色賣相就知道是求其之作, 反正只有他一個人食, 不用太講究了. 

我話俾Daddy知呢碟係佢一個人既, 佢話點解要另外整一碟俾佢, 我答:"你唔鐘意食梅菜扣肉嘛", Daddy居然話:"邊個話架, 我食.".

跟住拎起筷子, 夾起一舊豬肉和梅菜, 送進口裏, 說: "好味呀!".  我和姐姐看到目瞪口呆, 他平時唔食肥豬肉噃!  食完餐飯, 仲加多句, "今餐好味!".  我和姐姐你眼望我眼.


煲豬肉的水不要浪費, 用來煮了紫菜蛋花湯.  家裏連青蔥都無條, 真失禮.


我的簡單住家式梅菜扣肉做法, 豬腩肉不用炸過的.

梅菜扣肉

材料: 豬腩肉  480 g, 甜梅菜 100 g, 薑兩片, 老抽 2 tbsp, 糖 1 tbsp, 水 1杯

做法:

1. 梅菜先浸水一陣, 洗去沙泥, 榨乾水, 切粒.

2. 豬腩肉洗淨, 用熱水烚至七成腍, 撈起, 待冷後切片.

3. 燒熱鑊, 下油少許, 爆香薑片, 下梅菜炒香, 贊酒, 倒入水和調味, 炒勻, 水滾即可盛起.

4. 在碗裏排入豬腩肉片和梅菜, 最後淋下醬汁, 用另一隻碟蓋起(或用耐熱保鮮紙), 隔水蒸一個半小時至豬肉夠腍.

5. 蒸好後, 先小心將醬汁倒出, 然後用另一隻大碟蓋在碗上, 快手倒扣, 再將汁料淋於扣肉上即可 (想汁稠一點, 可以用生粉水埋芡).

註: 老抽作用只是用來調色, 鹹味大部份來自梅菜, 所以梅菜不可浸水太久.  不同梅菜鹹味會有出入, 糖和老抽份量要自行調較.





10 comments:

  1. 多謝你.....我好鍾意呢個餸,依加我可以跟你咁整喇...yeah!
    [版主回覆06/20/2011 09:33:00]整咗post嚟睇吓喎. 

    ReplyDelete
  2. 我見到碟梅菜扣肉都諗到你先生唔會食, 但佢居然會食, 真奇怪。
    [版主回覆06/20/2011 09:32:00]神奇!

    ReplyDelete
  3. 兩位小朋友咁識食,看見肥豬肉就開心!
    [版主回覆06/20/2011 09:32:00]不過唔知以後大個仲會唔會係咁呢?

    ReplyDelete
  4. 可可貓的活板門18 June 2011 at 22:12

    梅菜扣肉...yummy yummy!
    [版主回覆06/20/2011 09:31:00]好味!

    ReplyDelete
  5. 你呢隻應該係鹹梅菜, 鹹梅菜好味過甜梅菜呢!
    [版主回覆06/20/2011 14:02:00]但我煮慣甜梅菜, 轉鹹既個餸鹹得濟.

    ReplyDelete
  6. 無敵の部屋20 June 2011 at 12:24

    很有HOME FEEL....不過我從來都無打算做梅菜扣肉哩 !! 因為一定吃不完....免得浪費!
    [版主回覆06/20/2011 14:04:00]住家餸嘛.  你可以整少啲, 用隻細碗嚟蒸, 實食得晒既.

    ReplyDelete
  7. 甜梅菜係用鹽醃完再用糖醃, 所以至甜, 咸梅菜就只係用鹽醃, 無左用糖醃呢個工序,你用咸梅菜可以先浸水, 調味方便不要太咸咁就可以平均返架啦!
    [版主回覆06/21/2011 11:27:00]原來係咁架, 我下次浸耐啲先煮.  多謝你.

    ReplyDelete
  8. 自從我老爺騎鶴仙游之後,佢既看家本領之梅菜釦肉繼而失傳。 看見你的梅菜釦肉, 我又心思思想整過我高齡奶奶歎下。 好!如果今個星期天有時間去買料,就跟你個食譜試下整先。  分享!
    [版主回覆06/23/2011 13:27:00]真係好新抱嘞, 奶奶一定會好開心.

    ReplyDelete
  9. Pandos - 喺Krakow24 June 2011 at 20:49

    好想食! 但朋友仔又唔食.... 煮完自己食好無癮!
    [版主回覆06/24/2011 21:33:00]整少少自己嘆吓啦,雖然我都好明冇人陪食都幾無癮既。

    ReplyDelete
  10. 噢!地利 Oh!tria25 June 2011 at 07:25

    好肥呢...
    [版主回覆07/04/2011 09:52:00]所以要減肥囉.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...