Wednesday 22 June 2011

蜂蜜優格蛋糕卷

上星期六一口氣整了兩條卷蛋, 充作父親節蛋糕的檸檬奶油蛋糕卷和蜂蜜優格蛋糕卷, 兩個都是出自孟老師的美味蛋糕卷一書.

優格是甚麽? 台灣人的叫法, 就是酸乳酪, yogurt是也. 

這次卷得不好看.  蛋糕是加了蜂蜜的, 有淡淡的蜂蜜香味.  夾心是buttercream加原味乳酪(natural yogurt)打成, 因為加了酸酸的yogurt, buttercream不會覺得膩滯, 反而感筧很清新.


蛋糕面有啡色一點點, 因為我直接用墊在蛋糕底那張牛油紙來卷, 蛋糕屑就黏到蛋糕面了. 自家吃的, 隨便吧.


我覺得這蛋糕很好吃, natural yogurt 和honey很配.  孟老師的這兩個食譜都很好, 容易又好味. 

偏偏大佬不喜歡, 他嫌酸, 檸檬卷嫌酸還情有可原, 但honey yogurt都話酸就太過份. 

檸檬卷留在家裏沒人肯食, 最後我要帶回公司請同事食, 大穫好評.  這條蜂蜜優格卷蛋看來也是要送進同事的胃裏. 

8 comments:

  1. 好勤力交卷喎
    [版主回覆06/23/2011 11:30:00]新書到手, 要試食譜嘛.

    ReplyDelete
  2. 下次試下做你這個餡。
    [版主回覆06/23/2011 11:31:00]呢個餡好味架, 又易整, 只需要牛油, icing sugar, natural yogurt, 加少少檸檬皮就攪掂. 

    ReplyDelete
  3. 我都係用焗蛋糕既牛油紙黎卷架, 唔好浪費麻...HEHE
    [版主回覆06/23/2011 11:32:00]我都係咁話, 用得唔好嘥.

    ReplyDelete
  4. 吓......我鍾意酸呀, 大佬咁唔識貨架~
    [版主回覆06/23/2011 11:32:00]就係囉, 俾佢激死.

    ReplyDelete
  5. 好好味啊!
    [版主回覆06/23/2011 11:33:00]呢款真係唔錯架.

    ReplyDelete
  6. 卷得咁靚都話唔靚,你真好高要求呀...
    [版主回覆06/23/2011 11:33:00]我覺得個收口位唔靚.  要有要求先有進步嘛.

    ReplyDelete
  7. 多謝你詳細解釋, 我以為用buttercream加yogurt?
    [版主回覆06/24/2011 21:31:00]漏咗牛奶呀, 要先將牛油,糖粉和牛奶打成 buttercream,跟住慢慢將室温 yogurt加入繼續打,最後加入檸檬皮。

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria28 June 2011 at 06:08

    你亦可以考慮送進我的胃裏
    [版主回覆07/04/2011 09:50:00]好吖, 成條送俾你. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...