Wednesday 8 June 2011

"健康"版墨西哥包

失踪了幾日, 因為星期日崇拜完後就去了教會的生活營, 昨天才回來.  生活營的相要時間執, 遲少少先post.

為免你哋掛住我 (不要臉啊!), post住舊作先.

上次整地瓜泥蛋糕卷買了日本黃色蕃薯, 有剩的就用來整包包.  本來想跟仙姐的十七小時紫蕃薯麵包, 但不夠蕃薯做餡, 就改成齋包.  又怕齋包囝囝們唔鐘意, 於是加多層墨西哥皮上面, 把原來健康的蕃薯包變成不太健康. 


用了十七小時麵種, 包包很鬆軟, 有香香的蕃薯味, 加了墨西哥皮, 外脆內軟, 不錯, 不太甜剛合我意.  但囝囝哋嫌不夠甜, 唔鐘意, 最後全部都是我一個人消化掉.

10 comments:

  1. 我有掛住你... 過來..貢左幾次...唔知去左邊...失蹤左...原來你去左教會的生活營...
    [版主回覆06/09/2011 16:39:00]原來真係有人掛住我架.   

    ReplyDelete
  2.  好耐冇見, 別來無恙ma
    [版主回覆06/09/2011 16:38:00]去咗教會生活營呀, 跟住返工又冇咩時間上blog, 多謝關心.

    ReplyDelete
  3. 您好有心思呀, 又有野!
    [版主回覆06/09/2011 16:36:00]冇乜法子, 我家老爺少爺都咁難服侍, 唔花啲心思點得呢? 不過今次都係要自己啃晒去.

    ReplyDelete
  4. 咁多你點食得哂呀?
    [版主回覆06/09/2011 16:35:00]梗係唔係一次過食啦, 放冰箱, 每日早餐食兩個.

    ReplyDelete
  5.  好靚呀!
    我好鍾意仙姐嘅紫蕃薯麵包, 紫色靚靚,但係只做過一次
    [版主回覆06/09/2011 16:34:00]我都好鐘意紫蕃薯包, 不過最近唔見有紫蕃薯賣.

    ReplyDelete
  6. 哎呀, 真係好掛住你架~
    [版主回覆06/09/2011 21:57:00]好感動呀!

    ReplyDelete
  7. 咁勤力搓包  
    [版主回覆06/09/2011 21:58:00]整嚟俾囝囝哋食嘛,點知佢哋唔吼。

    ReplyDelete
  8. 一個人食咁多? 爸爸有無幫口?
    [版主回覆06/10/2011 11:23:00]就係囉, 今次想唔肥都難.  Daddy 通常都唔捧我場架.

    ReplyDelete
  9. Pandos - 喺Krakow16 June 2011 at 22:33

    我幫你食晒佢!

    ReplyDelete
  10. 噢!地利 Oh!tria25 June 2011 at 07:16

    我又試吓整墨西哥包先.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...