Wednesday 15 June 2011

豬肚肉骨茶 (附洗豬肚方法)

上次我話過會post洗豬肚方法, 拖了幾個月, 終於星期六特地買個豬肚回來.

根本無諗過要點煮個豬肚, 純粹為了要影低洗的步驟, 最後由姐姐決定用來和腩排一齊烋肉骨茶.

朋友說Prima Deli的肉骨茶湯包好味, 買了一包來試.  湯很清, 我唔鐘意黑麻麻的湯, 所以沒加醬油. 姐姐已經另外再加胡椒粒, 我仍覺得不夠胡椒味.

不過今次個豬肚好味, 又滑又腍.



基於各blog友的回應, 我要加多句:

以下內容可能引致觀眾不安, 敬請注意.  膽小者請唔好繼續睇落去, 否則後果自負. 





















哈哈, 見你咁勇敢睇落嚟, 就教你點洗豬肚啦.

姐姐示範洗豬肚.


1. 先將肥膏剪走.


2. 用鹽捽豬肚, 至潺完全去除.


3. 反轉豬肚, 用鹽捽至沒有潺. 姐姐話要好似用洗衫的手勢去捽喎.


4.  去潺之後, 用水沖乾淨.  燒熱白鑊, 放入豬肚, 此時豬肚會出水.

5. 辣完一邊要反面辣另一邊, 待鑊上的水收乾就可取出, 用來煮食.  如不立刻煮, 亦可以收在冰箱裏, 要煮前解凍即可.


註: 姐姐話其實用步驟2, 3 用檸檬捽會更好, 不過我忘了買檸檬, 所以用鹽, 效果一樣, 不過用檸檬會額外有除異味作用.

10 comments:

  1. 我始終覺得洗豬肚太核突, 食就無問題, hehee
    [版主回覆06/16/2011 13:41:00]係有啲核突既, 但要食都冇法啦.

    ReplyDelete
  2. My mom in law's famous dish, so I dont need to cook this
    [版主回覆06/16/2011 13:42:00]以前都係我奶奶煮, 就算我煮都係佢幫我洗好晒, 不過佢家陣身體唔好, 我就要自己攪掂囉, Daddy最鐘意豬肚湯.

    ReplyDelete
  3. 你敢唔敢自己洗呀?我唔敢呀,好核突呀..
    [版主回覆06/16/2011 13:44:00]我自己好多年前洗過一次, 係有啲核突, 但Daddy鐘意食就冇法啦.  家陣呢個重要任務就交俾姐姐, 佢唔介意核突.

    ReplyDelete
  4. 多謝妳教我洗豬肚, 因為我好鐘意飲豬肚湯嫁.
    [版主回覆06/16/2011 13:46:00]唔駛客氣, 都係多得我家姐姐啫, 我自己都唔識洗.
    你膽固醇高, 唔好食太多豬肚呀.

    ReplyDelete
  5. 我成日"lur"阿媽煲豬肚湯俾我飲, 可惜佢仲未肯煲, 因為功夫實在太多啦~
    [版主回覆06/16/2011 16:13:00]唔自己煮過都唔會知幾多功夫.

    ReplyDelete
  6. 睇到你個豬肚肉骨茶,攪到我心思思又想煲豬肚湯,我最鍾意食豬肚,但又怕工人洗豬肚唔乾淨,又多功夫!
    [版主回覆06/16/2011 16:15:00]我姐姐擔保洗得乾淨, 佢自己都鐘意食, 所以一定俾心機洗.  其實自已煲好過外面食, 外面邊有咁好心機慢慢洗.

    ReplyDelete
  7. 我好耐之前係一豬肉檔買, 事前問老細點樣洗啦。佢話佢洗乾淨。真係無潺喎。煲完都無異味。唔個係咪檔檔都係咁呢。
    [版主回覆06/20/2011 09:41:00]但係一個肉檔通常都只有一至兩個豬肚賣呢, 遲啲啲去都賣晒, 就算洗咗我都一定買唔到.

    ReplyDelete
  8. Pandos - 喺Krakow16 June 2011 at 22:38

    明白晒!!! 等我去買嚟試吓先!
    [版主回覆06/20/2011 09:42:00]等你post.

    ReplyDelete
  9. 你家姐姐真係一個活寶,連洗豬肚都識,超級勁呀!!
    [版主回覆06/20/2011 09:44:00]佢好勁架, 乜都識, 成個屋企佢管晒.

    ReplyDelete
  10. 噢!地利 Oh!tria25 June 2011 at 07:22

    好核突呀.
    [版主回覆07/04/2011 09:52:00]係幾核突吓, 但係好味喎.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...