Tuesday 31 May 2011

孟老師的地瓜泥蛋糕卷

想擁有<<孟老師美味蛋糕卷>>這書很久了, 但在這裏的書局找不到, 上網訂要額外付郵費又好像不值.  終於年頭在網上見到二記有特價, 托香港的妹妹幫忙買, 幾個星期前我回港時就開開心心的把它捧回來.

這書真的很好, 有很詳細的解釋, 還附有兩張教學DVD.  那兩張DVD我還沒時間看, 已經迫不及待嘗試新食譜.

今次試了地瓜泥蛋糕卷, 書裏圖片很吸引, 蛋糕卷裏面和外面都有橙色的地瓜泥, 看到就想食.

星期六買了黃色的日本蕃薯來試, 蒸熟了的蕃薯很香甜, 要很忍得口才能留下足夠的來做蛋糕.

可能日本蕃薯較我們平常的蕃薯乾, 我要加比食譜份量多的淡忌廉和牛奶(食譜沒有的)才可以弄成滑的地瓜泥, 不過我還是嫌乾了點, 不容易抆在蛋糕上.

地瓜泥本來才勉強夠用, 我偏偏不小心弄翻了碗, 把一部份留來塗在蛋糕卷上的地瓜泥掉到地上, 所以蛋糕卷上的地瓜泥只有薄薄的一層.



這蛋糕卷很好食, 加了蕃薯感覺很健康.  事實上也真的是蠻健康的, 地瓜泥才加了50g牛油和50g淡忌廉.

今天早餐就是美味蛋糕卷加一杯咖啡, 作為一天美好的開始.


9 comments:

  1. Pandora 香傭講法文31 May 2011 at 21:14

    成功
    [版主回覆06/01/2011 16:32:00]多謝.

    ReplyDelete
  2. 蕃薯係我既 favourite!!
    [版主回覆06/01/2011 16:32:00]Me too.

    ReplyDelete
  3. 卷得好靚, 朋友一年前寄這本書給我, 但還是在中間那處, 唔知幾時可以攞得返。
    [版主回覆06/01/2011 16:33:00]點解會係中間處? 快啲去攞番啦, 啲食譜全部都好正.

    ReplyDelete
  4. 蕃薯泥瑞士卷? 恕我大鄉里,未食過,但睇相已feel到好好味,好吸引,高手!
    [版主回覆06/01/2011 16:35:00]我都係頭一次食咋.  邊係高手吖, 啲蕃薯泥只係加少少牛油同忌廉, 所以同平時食嗰啲mashed potatoes咁, 好易卷架.

    ReplyDelete
  5. 卷得好靚呀, 真的高手..
    [版主回覆06/01/2011 16:35:00]多謝呀.  邊係高手吖, 啲蕃薯泥只係加少少牛油同忌廉, 所以同平時食嗰啲mashed potatoes咁, 好易卷架.

    ReplyDelete
  6. (Empty)
    [版主回覆06/01/2011 16:35:00]Tasty and nutritious .

    ReplyDelete
  7. Pandos - 喺Krakow1 June 2011 at 20:48

    用紫蕃薯應該會超靚...
    [版主回覆06/02/2011 08:54:00]我都係咁諗, 但最近唔見有紫蕃薯賣.

    ReplyDelete
  8. I mean 還在中間人那處。 我地到呢家都未見而呀。
    [版主回覆06/02/2011 08:54:00]原來係咁, 咁快啲揾個中間人出嚟啦.

    ReplyDelete
  9. 無敵の部屋2 June 2011 at 12:17

    真的不錯喎 ! 
    那長形白色的是長碟嗎 ??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...