Friday 13 May 2011

芒果熱

最近芒果當造, 見看便宜的泰國芒果, 就買了三個回家.

我對芒果沒甚研究, 只要香和甜就好了.

今次的泰國芒果又甜又多汁, 本來想要做瑞士卷, 後來沒時間就不了了之.

最後買一些涼粉(不甜的)切粒再拌入芒果粒, 就成了一道透心涼的飯後甜品. 芒果夠甜, 完全不需要再加糖.

盛好一碗給Daddy, 他說要加雪糕一齊吃.  可是冰箱裏只有cookies and cream 雪糕, 好像和芒果涼粉不配.  但他堅持要加, 我只能說:"冇眼睇!".  我還沒來得及拿起相機, 他就已經吃了一半.



大佬好鐘意哩.


細佬反而不喜歡吃芒果, 只挑不甜的涼粉粒來吃, 真怪. 

另外再做了芒果布甸(mango panna cotta), 順便可以消滅那盒已開的1公升淡忌廉.



6 comments:

  1. 無敵の部屋13 May 2011 at 12:51

    有些小朋友不愛淋淋的食物哩, 可能細佬就是這類吧~
    你們不是一整年都有芒果的嗎 ??
    [版主回覆05/18/2011 13:19:00]可能係啦, 佢依家真係唔多鐘意食淋嘢.
    芒果成日都有不過唔係時時都咁甜囉.

    ReplyDelete
  2.  W 真係好好笑
    [版主回覆05/18/2011 13:19:00]我都頂佢唔順呀, 邊有人咁食法架?

    ReplyDelete
  3. Pandos - 喺Krakow13 May 2011 at 17:06

    我都要揾芒果先得!!
    [版主回覆05/18/2011 13:18:00]買啦買啦!

    ReplyDelete
  4. 很豐富的甜品, 樣樣都有。
    [版主回覆05/18/2011 13:18:00]Daddy貪心咋.

    ReplyDelete
  5. (Empty)
    [版主回覆05/18/2011 13:17:00]買嚟整啦, 最近芒果甜呀!

    ReplyDelete
  6. 博師奶Mrs.blog16 May 2011 at 15:42

    涼粉溝芒果,真係正正正!
    [版主回覆05/18/2011 13:17:00]夏日最啱食, 又甜又透心涼.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...