Wednesday 25 May 2011

兩種朱古力戚風

前一排Mei Mei話整唔到雪芳蛋糕,發唔起。知道佢係整朱古力味出事,於是我就試吓整朱古力味來實驗。

手上有兩個食譜,一個要加已溶朱古力,另一個就只需可可粉。

先試要加朱古力的。食譜從書中抄出,但我只抄低材料,沒抄低步驟,無從考究材料的先後次序,只好憑感覺去整。先坐熱水溶朱古力,再加入暖牛奶,然後再加麵粉蛋黃攪勻,最後將打至乾性發泡的蛋白中。朱古力消泡能力真的超强,亦因為麵糊加了朱古力會更重, 一加入蛋白中就即刻見到泡泡浮上面,要好快手拌勻即入爐,幾刺激。

這是用五隻蛋白三隻蛋黃的成果,比平常用四隻蛋白整的戚風矮。



加了朱古力蛋糕很濕潤很香濃朱古力味,食落有點像吃鬆身的brownie, 一個17cm蛋糕一下子給KO掉。

這戚風不容易做,因消泡快,所以最好熟習戚風做法才試做。因為消泡關係,可以見到好多窿窿。


另一個朱古力戚風是為了整魔鬼蛋糕整的,因為外面會抆朱古力忌廉,蛋糕本身就只加可可粉。可可粉一樣有消泡效果, 但麵糊沒有加了朱古力的重,所以和整普通戚風差不多。


四隻蛋白做成的,明顯比加朱古力的高身。味道仍是朱古力味,只是沒加了朱古力的香,但對新手來說會較好應付,反正都是朱古力味。如果真的要濃朱古力味,大可食時淋些朱古力醬上面。


蛋糕裏面沒有大窿窿的。


兩個蛋糕都沒加發粉和塔塔粉, 但建議新手打蛋白時加少少塔塔粉或檸檬汁, 有助stablilize (穩定?)個蛋白霜, 之後拌入蛋黃糊和麵粉時會比較冇咁消泡.

8 comments:

  1. 我上次整左五次都唔掂, 我有恐懼症, 有排都唔敢整古力味, 仲有抆cream簡直超難
    [版主回覆05/26/2011 09:13:00]試多幾次就得架啦, 不過最好先試其他口味先, 朱古力難整啲. 抆cream要多練, 所以我都係好差.

    ReplyDelete
  2. 又忌廉?   我今晚都整左, 唔敢用蛋拂拌粉, 發覺消泡太勁。用左刮刀拌勻。
    [版主回覆05/26/2011 09:12:00]唔係呀, 個魔鬼蛋糕係上次post嗰個嚟架, 我只係用佢嚟作比較咋.

    ReplyDelete
  3. 未試過用溶朱古力來整, 但我估味道會比較香濃。 你分析得好專業。 原來做朱古力味的雪芳是矮一點, 我以為是自己的問題。
    [版主回覆05/26/2011 09:10:00]加咗溶朱古力好好味架. 我啲分析一啲都唔專業, 睇Honney既回應就知嘞.

    ReplyDelete
  4. 用朱古力整既比對可可粉的比較難處理, 因為朱古力令到麵糊重左麻...嘻嘻!
    [版主回覆05/26/2011 09:08:00]係噃, 你好醒呀! 我腦裏面淨係諗住"消泡, 消泡", 完全冇諗過加咗朱古力會令麵糊重咗.  加番上去先.

    ReplyDelete
  5. ho...thank you so much ,分析得好祥細呀,我都試過用dark朱古力溶左去整,出來效果仲衰,矮過我呀陰公~用可可粉都唔見得高,好少少,你講塔塔粉?咩來架?我下次試下落檸檬汁先,真的謝謝你呀!
    [版主回覆05/26/2011 10:59:00]塔塔粉=cream of tartar, 超市有得賣, 响baking powder同一個架.

    ReplyDelete
  6. sorry啊, 係咁岩yahoo search到你個blog~ 我都係岩岩想整魔鬼蛋糕因為個朋友話想生日要:( 之前淨係識整cheese cake, 好緊張, 唔知試5-6次得唔得 ...... 可唔可以post個食譜出黎(?)唔該哂你
    [版主回覆06/13/2011 22:37:00]加咗食譜喇,你去呢度睇: http://hk.myblog.yahoo.com/luyi6262/article?new=1&mid=5385 戚風做法可以參考呢個短片: http://www.youtube.com/watch?v=sRB5iVkjJzQ 祝你成功!

    ReplyDelete
  7. 同埋其實係因為我上網搵到成6-7個食譜唔知邊個先岩(?)
    [版主回覆06/13/2011 22:51:00]初初整戚風還未有信心時,可以加半茶匙發粉在麵粉裹一同過篩,打蛋白時加1/4 tsp 塔塔粉。熟手有信心後就可以唔加。

    ReplyDelete
  8. 十分之感激呀>< 我後日就試整啦, 跟住21號再整過就係要成功個日啦 ... 多謝你既食譜!
    [版主回覆06/16/2011 13:48:00]唔駛客氣.   

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...