Thursday 5 May 2011

勞動節補假聚餐

上星期二小組聚會時, 有人提議五月二日公眾假期趁大家不用上班到我家搞個輕鬆的聚餐, pot luck 形式, 在場的組員都一致讚成.

既然是來我家, 我就要預先計劃. 但組長一直音訊全無, 那到底有沒有聚餐呢? 終於星期五晚組長email說反應久佳, 要取消, 所以星期六我就不用去忙買材料.

到星期日崇拜完後, 副組長和幾個組員來問星期一是不是來我家. 不是取消嗎?  原來組長還沒通知他們.  知道要取消, 他們都好像很失望.  那好吧, 就算是幾個人也是ok的, 就對他們說: "好吧, 你們照樣來, 我家有什麼就食什麽好了."  再聊下去, 其中兩個女的說不如我教她們做菠蘿包, 好, 也沒問題. 

說是有什麼吃什麼, 但家裏的存貨也大概不夠十二個大人四個小孩,就skip主日學(是的, 我逃課 ) 去買食物.

朋友說她最想食蛋糕, 所以練完詩回家就開始整蛋糕.  不想特別去買材料, 就做以前做過的hazelnut crunchy green tea mousse cake. 有了上次的經驗, 這次很成功, 也很快就做好.  夜晚塗上鏡面, 第二日人客到才脫模, 隨手放上兩片以前做得不好存在雪櫃的朱古力裝飾, 大功告成.




星期一朝早起身, 和姐姐分功合作, 洗洗切切, 把材料都預備好.  有個姊妹想學煮, 所以等她到才開始煮.  一邊煮一邊收到本來說不來的朋友的電話, "我們現在來, 需要買什麽嗎?"  突然間多了兩個家庭!

最後, 我們的午餐就有肉醬意粉, 一大鍋的肉醬, 只食剩很少.



海鮮車厘茄鏍絲粉, 這道最受歡迎, 我煮好時每個都嘩嘩聲, 因為顏色很漂亮.



忌廉焗薯, 最容易簡單的party food, 那個要學煮的姊妹那天學了, 希望她回家真的會試煮.



雖說pot luck, 但上面的全是我煮.  這本來是我要弄的Waldorf salad, 反正很簡單, 就叫另一個姊妹負責.  她把材料帶來我家弄, 我再口述一次做法, 她居然轉頭叫她的工人切材料.  我沒注意時, 那工人姐姐就把材料切片, 那姊妹又不吃生的西芹, 換上了青瓜.  最後加入沙律醬成了這個變種的Waldorf salad, 樣子怪怪但味道很refreshing.



我小組的人很多都是不煮的, 所以就帶來了很多燒鴨, 燒雞, 燒肉, 腸仔... 還有一隻燒雞沒拿出來哩.  燒肉很硬,燒鴨偏鹹,燒雞偏乾,當然就食剩蠻多。肉醬意粉也有剩,我們那天的晚餐就食意粉和剩下的燒味,姐姐說之後一個月她都再吃不下意粉了。



未開餐前, 開班教整菠蘿包.  學員認真的量材料.



滾圓



熱辣辣新鮮出爐菠蘿包, 她們吃到自己努力的成果都好開心. 今次菠蘿皮出了少意外, 我的臭粉大部份變了水, 將樽內的水倒出, 剩下仍是像糊的臭粉, 沒辦法硬着頭皮拿來做皮.  可能用太多, 所以皮面出現好多小洞, 不過皮仍然很鬆脆.



當天的甜品, 綠茶蛋糕, 菠蘿包和朋友帶來的雜果燕菜(agar agar).




大合照時小朋友一排站開, 超可愛.




小朋友們將屋企所有玩具都搬出來, 一路玩一路V嘩鬼叫, 我真的怕給鄰居投訴.




大佬和小妹妹捉棋











9 comments:

  1. 菠蘿包!!!!!!!! 好想食+想學整呀~~
    Potluck party越多人越開心呢...
    [版主回覆05/06/2011 15:36:00]你得閒上網睇下啲教學片段學下, 唔難上手架, 我都係上網學咋.
    Pot luck party 當然熱鬧啲好啦.

    ReplyDelete
  2. 你又開班做包包,MD果邊又經常開包包班,homemade包近來好hot吖!
    [版主回覆05/06/2011 15:37:00]我呢啲係玩玩下啫, 點同MD比吖.  我可以肯定我啲學員學完都唔會自己整, 佢哋一邊整一邊話麻煩.

    ReplyDelete
  3. 真是一個很開心的聚會。 我時時都預太多食物, 最後都要請朋友帶走, 否則就日日要食隔夜餸了。 
    [版主回覆05/06/2011 15:39:00]個個臨時先話嚟, 所以好難預份量呀.  佢哋個個都唔肯帶走啲嘢食, 我哋食燒味都食咗兩日, 好彩囝囝哋鐘意食燒雞.

    ReplyDelete
  4. 咁多野食,剩係睇都已經開心啦!
    [版主回覆05/06/2011 15:39:00]大班人一齊食嘢最開心!

    ReplyDelete
  5. 你屋企好大呀, 羨慕!
    [版主回覆05/09/2011 17:04:00]我住既係政府組屋咋, 不過呢邊啲屋都比香港大好多, 所以住係呢邊好.

    ReplyDelete
  6. 真係高手..高手...!! 你地個個都係高手...
    [版主回覆05/09/2011 17:03:00]咁點算高手呀?!

    ReplyDelete
  7. 為食加菲netnet7 May 2011 at 17:37

    明天母親節, 玩開心D呀...
    [版主回覆05/09/2011 17:02:00]多謝呀! 大家咁話.

    ReplyDelete
  8. (Empty)
    [版主回覆05/09/2011 17:02:00]多謝你! 大家咁話!

    ReplyDelete
  9. 真的佩服你!咁短時間可做到咁美味可口的食物! 最吸引就係 嗰個green tea mousse cake!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...