Thursday 12 May 2011

港式快餐廳

你哋睇呢篇時我已經身上咗飛機番香港了, 就快可以見到媽咪lu!

早排見到Hanrik哋都話响Triple One Somerset新開呢間呢嘢唔錯, 上星期六懶得煮午餐, 就索性去嗰度試下.

嘩, 一見到個餐牌即刻好興奮, 好似香港啲快餐廳, 第一次喺呢邊見到咁既格局哩!

影完呢張相時, 有個好重香港口音的男職員用普通話同我講: "不好意思, 餐牌有價錢, 不能拍照."  好彩佢講時好有禮貌, 亦冇要求我刪除張相.  張相放上網後咁細, 都睇唔到個價錢啦.


Daddy叫的焗豬扒飯, 好好味, 同香港食既味道一樣.  唯一要嫌的是豬扒太薄, 有點嚡.


囝囝必點的油雞飯, ok咁囉.


細佬要食麵, 所以叫了南乳豬手撈麵, 唔錯.  豬手係皮包骨冇肉的, 但正合我意, 連細佬都鐘意食.


本來我想叫四寶飯, 但臨時侍應掛個咖哩牛腩飯牌, 即時轉軚.  成餐最好食就係佢, 啲牛腩炆得夠腍, 而且咬落是爽口的, 個咖哩汁仲更加冇得彈.  姐姐和我share呢碟飯, 再食埋細佬食剩的麵, 大家都飽到上心口.  姐姐勁鐘意個汁, 將成碟汁清晒, 飯食晒都要埋啲汁.

左下角的是佛手瓜鱆魚瘦肉湯, 飲唔到鱆魚味, 但都好有老火湯feel, 飲唔到咩味精味.


囝囝哋食得好開心.



呢餐合共唔駛S$36, 食到勁飽又滿足, 好抵食!  姐姐猛讚啲嘢好食, 話以後唔好去食pizza, 嚟呢度食抵好多.  上個月某個星期六我哋去Pizza Hut食晏, 都係食咗三十幾蚊, 但全部人都食唔飽, 啲嘢又唔好食.

呢度同香港唔同就係俾完錢就可以坐低, 侍應會將食物送上, 唔駛自己去排隊攞架. 我哋啱啱坐低啲嘢食就陸續上, 拍得住香港啲效率.


雖然已經好飽, 但難得响呢邊見到有紅豆冰, 點都要叫嚟試試.  叫了一杯有雪糕紅豆冰, 一杯紅豆冰.


佢哋好大方, 成半杯都係紅豆, 飲到最尾係啜唔到要用羮畢.


星期六午飯時間去人客都好少, 有啲擔心佢哋維持唔到哩.  希望平日多啲白領去幫襯啦, 如果唔係好似以前大家樂咁廿幾年前開過但少人食執咗, 我哋就冇咗呢個好去處啦.

9 comments:

  1. 好彩carrie  係facebook介紹, 咁我地先識去幫襯, 大家要幫襯多些,否則接埋就大鑊啦。我都好鐘意佢的湯, 飲過2次唔同的湯水,好好味。最鐘意佢有香港feel,見到好開心呢。食的份量又夠,唔洗食完好似差咁d,未夠喉,見到您話牛腩正,下次我又試下先得。
    [版主回覆05/17/2011 21:24:00]今日去食萄國雞就麻麻, 都係焗豬扒飯好味啲。 我已經週圍介紹俾人,希望多啲人去食。

    ReplyDelete
  2. Pandos - 喺Krakow12 May 2011 at 21:13

    你就好啦... 返香港!!!! 食多d啦!!!!!
    [版主回覆05/17/2011 21:23:00]今次真係食咗好多呀! 唔敢上磅呀! 

    ReplyDelete
  3. 返香港食過夠。 enjoy ur trip in hk
    [版主回覆05/17/2011 21:23:00]今次真係食咗好多呀! 唔敢上磅呀! 

    ReplyDelete
  4. Have a good trip!
    [版主回覆05/17/2011 21:22:00]Thanks!  I'm already back.  

    ReplyDelete
  5. 我地係香港日日食依D...真係食到冒..HAHHAHA...
    [版主回覆05/17/2011 21:22:00]我哋呢度當寶呀!

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria16 May 2011 at 05:09

    咁你多d去support吓.
    [版主回覆05/17/2011 21:21:00]今日又去嗰度食晏啦。

    ReplyDelete
  7. 原來返左黎香港呀, 玩得開心D啦!
    [版主回覆05/17/2011 21:21:00]話咁返就返星喇,三日半真係太短了。

    ReplyDelete
  8. 多謝好介紹,等我出開城去試下先! Have a nice trip!
    [版主回覆05/17/2011 21:20:00]我今日又去咗食晏呀。

    ReplyDelete
  9. 我和朋友去食,焗豬扒飯(還可以)和咖喱牛腩飯(勁差呢,咖喱汁淡和生粉太多,有色無味,牛腩好像煲完湯啲肉,淡而無味),兩杯嫣鴦OK....可能係各人口味罷!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...