Tuesday 24 May 2011

養生桂圓杞子戚風

呢幾日好忙, 大佬呢個星期幾乎日日都有測驗默書, 我晚晚都要陪讀, 日間喺公司都好忙, 所以唔得閒寫blog巡blog.

每次返香港都會整啲嘢給家人試, 今次返之前太匆忙, 只整了個桂圓杞子戚風來孝敬媽咪.

桂圓杞子都有益又養生, 用來整戚風, 味道亦很好.  媽咪怕甜, 所以大量減少桂圓的份量, 但她仍嫌太甜.




另外仲焗了些雪球想要送給朋友的, 有榛子味, 朱古力味和綠茶味.  走前兩晚焗的, 攪到十一點幾先整好, 飛的前一晚才滾上糖霜.  可惜, 可能因為响飛機上機落機温差濕度變法大, 糖霜受了潮, 結成一塊塊, 變成很醜的雪球, 最後就不好意思送人.


Po Po, 我其實想送呢啲雪球俾你架, 對唔住兩手空空見你.

雖然面層糖霜受了潮, 但雪球仍然好鬆化, 好好味, 一大盒全留給了媽咪和細妹一家了.

5月16日坐最尾一班機離港, 嚟到呢邊屋企都成十一點幾, 囝囝哋瞓晒覺.  不過第二朝一早起身就入房揾我...拎禮物.

仲着住睡衣就急不及待玩新玩具, 兩仔爺玩得幾開心, Daddy仲好投入哩, 所以話男人係永遠長不大的.


細佬戴上新太陽眼鏡擺甫士.  我買了一幅橙色, 一幅藍色, 諗住橙色俾細佬, 藍色俾大佬. 結果兩兄弟都要藍色, 家陣見親就爭, 下次都係買一式一樣算嘞.


11 comments:

  1. 哈哈哈..你唔駛咁客氣..我實有機會再食到你做的食物..我等你..

    咁攪笑...咩來??好似好好玩咁..

    細佬帶左副超後..個鼻同個咀都好似阿哥同DADDY WOR..三仔爺都係一樣樣...副超會唔會帶壞小朋友對眼架...
     
    [版主回覆05/25/2011 09:58:00]你過嚟我煮俾你食啦. 
    佢哋玩緊一樣叫bayblade的玩具, 其實只係鉈鏍, 依家啲細路好興玩架, 一人一隻放入個盆度, 撞嚟撞去睇邊隻last最耐就算win.
    佢哋三仔爺面的下半部都好似.

    ReplyDelete
  2. 桂圓杞子正呀, 真的是養生食法。 請問要先浸軟嗎?謝謝
    [版主回覆05/25/2011 09:54:00]要先用整蛋糕用份量的熱水浸軟.

    ReplyDelete
  3. 你個邊無防潮糖霜賣?
    [版主回覆05/25/2011 09:52:00]我唔見有寫明係防潮糖霜既賣囉, 但我用呢隻係溝咗粟粉既, 唔係純糖, 算唔算防潮呢?

    ReplyDelete
  4. 普通糖霜係溝左粟粉架, 糖粉至係純糖打成粉的....
    下次你可以係香港買定些回去啊!
    [版主回覆05/25/2011 10:25:00]原來係咁分架, 呢邊兩樣都係叫icing sugar, 我要睇ingredients先知有冇溝粟粉.

    ReplyDelete
  5. 所以溝左粟粉都唔係防潮的!
    [版主回覆05/25/2011 19:56:00]咁我又多樣嘢要喺香港買番嚟嘞。

    ReplyDelete
  6. 無敵の部屋25 May 2011 at 10:38

    墨鏡好型仔喎~ 兩兄弟就是這樣啦,什麼都爭一餐~
    雪球是很難整的嗎 ? 我做過一次, 但焗完之後會變型的....奇怪~
    [版主回覆05/25/2011 19:58:00]雪球好易整,只係要逐粒慢慢搓圓花時間啫。搓好後要入雪柜雪一個鐘以上定型才入爐就唔會變型。 

    ReplyDelete
  7. 你好有心呀...我今次自己返去,淨係帶左"益昌既拉茶"3合1返去咋...因為我成日飲,覺得好好飲,又方便送人...真係懶到爆呀!!!
    [版主回覆05/25/2011 19:59:00]我諗我帶啲咁既3合1返去一定冇人吼,媽咪同細妹都唔飲架。其實我自己都唔飲。

    ReplyDelete
  8. Pandora 香傭講法文25 May 2011 at 15:52

    隻橙色你要
    [版主回覆05/25/2011 20:01:00]我唔理,我唔要,總之佢哋兩個衰仔自己分掂佢。

    ReplyDelete
  9. 桂圓杞子有益又養生,整俾媽咪食,细心又孝顺!
    [版主回覆05/26/2011 11:15:00]係呀, 桂圓杞子有益嘛.

    ReplyDelete
  10. 橙色咪仲型,細佬襯橙色多啲呀,大佬man啲,用藍色啦,2兄弟爭野好平常啫,都唔知幾可愛.. 細佬真好靚仔.
    [版主回覆05/26/2011 11:16:00]我就係覺得橙色襯細佬先買俾佢, 但佢居然要藍色.

    ReplyDelete
  11. Pandos - 喺Krakow26 May 2011 at 20:57

    杞子我日日當零食... 原來整蛋糕都得!! 你好勁呀!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...