Sunday 8 May 2011

母親節2011

祝所有媽媽母親節快樂!

這是大佬上星期五花了很長時間很用心的畫給我的。


今日教會慶祝雙親節(即母親節和父親節一齊慶祝),小學以下的小朋友上台献詩,即係細佬都有上台唱歌。細佬在台上時超可愛,不過只影了video無影相,下面是由video capture 出來的相, 所以好細張。細佬係前排右二。



因為奶奶行動不便,所以二姑奶約我們到大姑奶家食午餐慶祝。崇拜後先回家, 因為要先包花送給奶奶。我第一次自已包花, 摸了好久好久才勉強包好。


囝囝們負責送花給麻麻, 麻麻好開心。


食物相排到最後先俾你哋睇, 因為大家有眼見是幾精彩。


二姑奶買來的外賣午餐,唔知喺邊度買的,每一樣都咁難食。左上角順時針起是清炒小白菜,比上次我煮失敗的更差十倍的咕嚕肉,用膠盒裝的砂煲豆腐,薑蔥鹿肉,完全冇蝦醬味的蝦醬雞翼,冇味的佛砵飄香,食唔出係乜的蝦棗。

可惜我媽咪喺香港,母親節陪唔到佢。不過唔緊要,媽咪, 下個星期我返嚟陪你補番。

5 comments:

  1. Wing Man (Charlie)8 May 2011 at 21:36

    Happy Mother's Day!
    [版主回覆05/09/2011 16:59:00]Thanks.  Belated Happy Mother's Day!

    ReplyDelete
  2. 你返黎呀~
    [版主回覆05/09/2011 17:01:00]係呀, 你係咪請我食飯先?   講笑啫, 我返去三日半咋, 要集中火力陪媽咪.

    ReplyDelete
  3. 母親節快樂!
    [版主回覆05/09/2011 17:01:00]多謝你!

    ReplyDelete
  4. "每一樣都咁難食" 咁呢間野既準都幾平吖!!!唔易keep架!!!
    [版主回覆05/09/2011 17:02:00]但係呢邊好多煮炒檔都係咁呢.

    ReplyDelete
  5. happy mothers day 又會返HK, 玩得開心D。
    [版主回覆05/11/2011 11:54:00]多謝你! 返香港一定開心既. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...