Thursday 25 February 2010

開年飯


我家開年飯是在大年初一吃的, 這好像跟別人不一樣.

團年飯己經吃到很飽, 開年飯就比較簡單, 只有兩道菜.

臘味放在飯面一起煮, 但今年臘味太多了, 所以臘鴨和臘肉分外蒸.

有臘腸, 鴨潤腸, 臘鴨脾, 臘鴨片, 臘肉和慈菇.  最愛那臘肉, 雖然超肥, 但夠香, 比在新加坡買到好吃很多很多.  小時候很怕吃慈菇, 總覺得有點苦, 味道怪怪.  到現在都不覺得好吃, 但為應節還是會吃一兩塊.




第二道菜是南乳炆齋, 但今年爸爸沒買南乳, 用了腐乳, 一樣好吃,  大仔吃了很多粉絲.

爸爸煮了一大鑊, 這只是其中一小碟.



妹妹來跟爸媽拜年, 帶來了這盒禮物.  包裝很美, 但外在美不代表好吃, 味道真的只是一般, 每一片餅都有獨立包裝, 似乎太不環保了.




兩隻馬騮見影相, 也要擺甫士影埋一份.


三個細路一齊擺甫士夠晒鬼馬, 可惜細佬仲病緊, 冇心機和他們一齊玩.












2 comments:

  1. 我最中意鴨潤腸, 臘鴨脾;想起都流口水!
    [版主回覆02/27/2010 13:32:00]鴨潤腸我就真係麻麻嘞, 其實我都係最近先知原來潤腸有分鴨潤同猪潤.

    ReplyDelete
  2. 臘鴨脾呀, 正, 我一小舊可以送一碗飯架啦!
    [版主回覆02/27/2010 13:30:00]臘鴨脾我都好鐘意.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...