Friday 13 April 2012

薯絲豬肉餅 (食譜)

演完一連三場的音樂劇, 好累好累, 到今天才算是恢復元氣.

以下是上星期四至日的時間表:
星期四 - 下午五點開始綵排, 到夜晚十點半, 回到家沖涼整理東西, 十二點左右睡.
星期五 - 朝早六點廿分起床, 七點九到教會受難節崇拜, 下午兩點開始綵排, 七點半演第一場, 十點半回家, 十二點幾睡.
星期六 - 終於可以休息一個早上, 下午一點半到教會綵排, 七點演出, 十點回家, 十二點幾睡.
星期日 - 朝早四點給細佬叫睡, 之後他繼續睡, 我就望天光, 七點九到教會崇拜, 之後練詩, 食午餐, 一點半到第三間教會綵排, 五點演出, 八點晚餐, 十點慶功宵夜, 十二點到家, 一點半上床瞓.

雖然表面好像每晚有至少六個鐘頭睡眠時間, 但實際上只有四至五小時真正睡着, 因為腦海裏都是劇中的歌, 很難睡着.  一連幾天的忙碌, 真的元氣大傷, 但能為主作工是福氣, 是很值得的.

就因為太累了, 把這BLOG冷落了.  趁還未長菇菇前, post 個簡單的菜吧.

這是姐姐整的薯絲豬肉餅, 薯仔刨絲, 加入豬肉碎, 蔥粒和洋蔥絲, 慢火煎成金黃色的薯餅, 很香口, 囝囝們食不停哩.

因為不是用薯蓉, 只用薯絲, 煎時吸油比較少, 不會覺得油膩. 



材料: 薯仔, 洋蔥, 豬肉碎, 蔥

做法:
1. 薯仔刨絲, 洋蔥切絲, 蔥切粒. 豬肉碎用豉油, 糖, 粟粉, 酒, 麻油, 胡椒粉調味.
2. 將所有材料混合, 加入半隻蛋撈勻, 搓成圓餅用慢火煎至金黃色.

11 comments:

  1. 咁脆口, 小朋友實喜歡呢~~~
    [版主回覆04/16/2012 13:53:35]其實我都鐘意呀!

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文14 April 2012 at 03:06

    好煑意^^ thanks
    [版主回覆04/16/2012 13:53:55]簡單又好味, 最啱細路.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria14 April 2012 at 03:46

    好吸引. 我想問吓薯仔絲使唔使揸乾水架?
    [版主回覆04/16/2012 13:54:33]唔駛架.

    ReplyDelete
  4. 無敵の部屋14 April 2012 at 12:35

    忙完要好好休息下呀!!
    這個薯絲餅我都好喜歡......好味道~
    [版主回覆04/16/2012 13:55:19]要呀, 我成個週末都好hea.
    香口嘢大人細路都鐘意.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科15 April 2012 at 09:22

    咁香口~大小朋友都愛食啦~
    [版主回覆04/16/2012 13:55:33]係呀, 一陣就掃清.

    ReplyDelete
  6. 這個很吸引喎, 唔使炸, 多謝你的食譜。
    [版主回覆04/16/2012 13:56:03]我屋企好少炸嘢.

    ReplyDelete
  7. 小朋友o岩食之餘....大人都實鍾意呀!!! 等我又試試先....
    [版主回覆04/23/2012 14:01:37]簡單又好味, 你老公應該會鐘意食既.

    ReplyDelete
  8. 為食二人組組圓17 April 2012 at 15:24

    嘩! 呢個好好味呀~~~
    [版主回覆04/23/2012 14:01:48]你都整啦.

    ReplyDelete
  9. 多謝分享,我大仔好喜歡食。
    [版主回覆04/23/2012 14:02:15]香口嘢小朋友都會喜歡的.

    ReplyDelete
  10. 呢個都係我好想試既菜式黎架...不過人老左,成日覺得又食飯又食薯仔,澱粉質太多勒...一直想而無整過...但...我會的起心干整一次既...最多果餐唔食飯啦~~
    [版主回覆04/24/2012 14:00:31]我都好怕又飯又薯仔, 不過囝囝哋鐘意咪整囉, 係大仔開口話要食架.

    ReplyDelete
  11. 半隻蛋?需要蓮蛋白嗎?
    [版主回覆05/29/2012 20:11:15]蛋白加蛋黃, 其實用半隻蛋係因為之前整嘢食用剩半隻, 我諗用一隻都OK架,只要材料混合後唔太濕就得。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...