Monday 2 April 2012

下午茶@TWG

上星期五全公司去酒店吃午餐, 吃過午餐後就可以正式下班.  平白多了半天假, 又剛好在Orchard Road, 大部份人都趁機去shopping.

我沒什麽要買, 隨便逛一下就和同事們找地方坐下聊天.

選了義安城的TWG, 常聽到這大名, 但還沒試過, 第一次光顧, 還有點興奮.

店裏裝潢很雅致, 坐下來可以幻想自己像有錢太太們閒來shopping後來嘆下午茶, 不過發發白日夢
好了.




打開餐牌, 茶的種類多不勝數, 實在不會選, 叫侍應推薦好了.  下午茶時段, 每壼茶特價S$11 , 還寫明一壼茶只供一人享用.



己經不記得我叫的是什麽茶, 只知道是綠茶但有淡淡的百香果味. 









這裏有下午茶餐供應, 好像是S$30 起, 一壼茶加兩件點心.  我們剛食完buffet還很飽, 只叫了兩個馬卡龍來試. 這裏的馬卡龍都有茶味的, 左邊的是lemon bush tea, 右邊的是earl grey and chocolate.   樣子也夠醜了吧, 裙邊不夠出, 表面也不平.  味道也不怎麽樣, 同事們一致認為我做的比這些都好哩.  



三壼茶兩個馬卡龍埋單一張五十大洋坡紙, 你們覺得值得嗎?

10 comments:

  1. well, you pay for the name of the café and the location :)
    I always believe that presentation of macarons is more important than the taste.
    [版主回覆04/03/2012 14:48:10]Definitely I helped with their rent. The taste of the macaroons depend very much on the filling, some can be really tasty.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria3 April 2012 at 03:19

    !馬卡龍真係好鬼醜. 呢間係咪香港開咗分店架??
    [版主回覆04/03/2012 14:46:43]咪係囉, 咁既款都夠膽拎出嚟賣. 好似有間喺IFC.

    ReplyDelete
  3. 咁貴,一啲都唔值呀!
    [版主回覆04/03/2012 14:45:59]咁貴既茶我真係唔識欣賞.

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog3 April 2012 at 16:34

    環境舒服, 氣氛好, 就值啦﹗
    [版主回覆04/04/2012 15:15:30]咁嗰日都OK, 聽講週末會好滿座架.

    ReplyDelete
  5. 你同事講得啱,你做的 macaroon 更靚,有光澤。
    [版主回覆04/04/2012 15:16:17]多謝俾面!
    [版主回覆04/04/2012 15:15:55]我啲至少係個面會平啲囉.

    ReplyDelete
  6. TWG, 都幾貴下喎! 睇見嗰兩件macaron, 同Luyi既出品,簡直無得fight!
    [版主回覆04/04/2012 15:16:42]多謝俾面!

    ReplyDelete
  7. 不值得呀!!! 但我一直都想試下先...哈哈!!! 我想試你出品既馬卡龍呀...實好味!!
    [版主回覆04/04/2012 15:18:35]我諗我未必會再好幫趁, 試過就夠嘞.
    我好耐先會整一次馬卡龍架, 或者下次你過嚟預早通知, 我就整啲俾你試, 不過唔好期望太高, 馬卡龍呢樣嘢好撞手神的.

    ReplyDelete
  8. 太昂貴!!!! i dont want to try but thank for sharing.
    [版主回覆04/04/2012 19:45:26]我都冇諗過會咁貴,入咗去睇到餐牌都嚇一跳。試一次就好了,自己買靚茶葉嚟沖仲好過。

    ReplyDelete
  9. Pandos - 喺Krakow13 April 2012 at 17:37

    綠茶有淡淡百香果味......... i wanna try wor!
    [版主回覆04/16/2012 13:58:43]咁你下次返香港可以去試下.

    ReplyDelete
  10. 呢度次次都排長龍...我無次有耐性等...不過佢既環境呀,杯碟呀各樣都好吸引...我都會去一次既...不過唔食馬卡龍囉...第一我唔like食,第二見到你呢張相,係好唔抵食!!!
    [版主回覆04/24/2012 14:01:44]去嗰度真係食環境氣氛囉, 咁既價錢勁唔抵呀.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...