Thursday 8 July 2010

吓?!

本來呢幾日忙, 唔打算出post, 但都忍唔住要寫.

考吓你哋, 下面呢味係叫咩名?




肉片盅仔飯? 錯.

蘑菇肉片盅仔飯? 錯.



正確答案: 窩蛋牛肉飯

"吓?!"  - 當侍應放呢盅飯喺我面前時我既反應.  你哋係咪同我一樣有咁既反應呢?

個侍應聽到我咁叫, 仲話: "係吖, 你個咪窩蛋牛肉飯囉."

我以為窩蛋牛肉飯係應該飯上面有碎牛肉整的肉餅, 上面再加一隻半熟的雞蛋, 加埋甜豉油, 趁熱撈勻食, 香噴噴, 熱辣辣. 

可惜灣仔茶餐廳對窩蛋牛肉飯既定義差咁遠,

算嘞, 樣唔似啫, 一樣有牛肉, 一樣有蛋, 仲俾多兩片罐頭蘑菇添, 照食啦.

點知原來樣衰, 味仲衰, 係一啲味都冇既, 牛肉冇味, 雞蛋熟透, 連豉油都冇多滴.

如果你哋以後去呢間茶餐廳食, 千千萬萬唔可以叫盅仔飯呀, 其他嘢都仲ok.




碟油菜和乾撈牛腩麵係正常既, 不過我絶對唔會再帮襯佢.

註: This is the one at IMM, Jurong East.

啱啱諗起, 我呢度親戚同我講過, 廿幾年前大家樂喺新加坡開過, 但嗰時啲人都仲慣去hawker centre食平嘢, 相對大家樂太貴, 所以冇耐就執咗喇, 可惜.











9 comments:

  1. 吓.... 咁都得!
    我去"旺"茶餐廳鍾意叫奶茶,烤豬排飯咋, my kids like ying yang and thick toast though。
    [版主回覆07/08/2010 15:07:00]咪係囉, 邊有咁嚟誤導人架, 睇個樣都唔開胃.

    ReplyDelete
  2. 呢間嘢佢開果時我都食過. 之後已經Black List咗佢.  真係好九唔搭八. 最憎呢度d餐廳成日係度扮茶餐廳. 試過有間我望住個餐牌, 完全唔係果回事. 頂唔住咩都無叫走人. 個老細仲夠膽用國語問我.  不適合嗎? 我們是香港口味.  我都唔想答佢, 笑吓就算.
    [版主回覆07/08/2010 17:32:00]係喎, 噚日食時我見廚房裏面似孚都係祖國同胞噃, 唔怪得啦.

    ReplyDelete
  3. 我重以為係豬雜飯呀.  我曾經係中環茶餐廳食過盎頭飯. 都係不知所謂, 發覺係呢度, 食可以食, 但唔可以同香港我地食開的攞黎比較囉. 食前都要有心理準備先得.
    [版主回覆07/08/2010 17:34:00]哈哈, 咁我又冇諗到豬雜飯, 不過真係唔明點解牛肉淺色到好似豬肉咁.  下次我寧願去food court度食喇, 至少平啲, 又有味啲.

    ReplyDelete
  4. 話是話, 我地2公婆都係好耐無去IMM灣仔茶餐廳啦. 正如candy 所講, 無野啱食.  以前都係去個度食水餃麵. 但舊年去食, 水準都差左. 無去lu
    [版主回覆07/08/2010 17:44:00]我記得响IMM仲有多間茶餐廳, 食過一次, 好似好過呢間少少, 不過同真正香港口味仲差得遠.

    ReplyDelete
  5. 無敵の部屋12 July 2010 at 14:59

    個飯唔中唔西咁, 賣相咁差已經引唔起食慾啦 !
    果然睇又唔得打又唔得......
    [版主回覆07/13/2010 15:51:00]唉, 都未食過啲咁難食既嘢. 

    ReplyDelete
  6. 為食加菲netnet13 July 2010 at 14:02

    哈哈...好彩你快d講出來....又好彩我未試過...
    [版主回覆07/13/2010 15:52:00]係呀, 如果你嚟呢邊玩, 千祈唔好去食茶餐廳, 係好唔掂架.

    ReplyDelete
  7. 好多喺星星國既香港茶餐廳都係鄰國既人黎做,都係無水準,把鬼!
    我都係鍾情翡翠同御寶。
    [版主回覆07/13/2010 16:00:00]我都係咁話, 以後只去翡翠同御寶好嘞, 翡翠啲菠蘿油正呀!

    ReplyDelete
  8. N年前它剛在IMM開, 難得有打正招牌賣港式食物; 我興奮到馬上碌落去IMM.  點知道, 食物差, 服務更差.  但最经典的要算是新旺的波籮油. 包符其名, 有片波籮夹在個包包中; 我問個waitress 大姐; 她反過来問我:你不是叫波籮油嗎?這不就是囖". 
    [版主回覆07/14/2010 09:31:00]哈哈, 咁既菠蘿油佢都諗到, 勁呀!    新旺又係另一間好唔掂既, 我去過一次以後都唔會再帮襯.

    ReplyDelete
  9. 好肉酸呀..
    [版主回覆07/19/2010 17:52:00]肉酸兩字太貼切啦, 咁核突既嘢難為佢哋夠膽拎出嚟俾人食.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...