Thursday 22 July 2010

Basil, bacon and shallot rolls

日日放工返屋企就要執嘢入箱, 晚晚夜瞓, 好眼瞓呀.

三個星期前整的包包, 參考仙姐十七小時包包食譜, 原食譜用羅勒(basil), parma ham 和紅洋葱, 我將parma ham 換成煙肉, 紅洋葱換上紅葱頭.  以前整親十七小時包包都覺得好難, 因為麵糰勁濕, 不過整多咗依家又覺得ok, 今次我幾乎照原食譜水份做.  搓的時候己經聞到好香紅葱頭和橄欖油味.

麵包入爐後, 我就出門, 交帶姐姐到時候拎出嚟.  到我返屋企時, 姐姐已經將包包全部放入冰箱了.  我隨手拎三個出來影相, 我啲麵包造型都仲有好大進步空間. 


呢隻包勁軟熟, 勁香, 真的可以食唔停口. 

1 comment:

  1. Great.... I like her purple sweet potato bread, tried a few recipes from that book...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...