Monday 3 March 2014

細佬六歲生日會

1.03.2014

上個星期只出了兩篇, 因為好忙好忙, 忙着準備細佬的生日會, 好大壓力.

細佬六歲了, 感覺我的baby長大得好快, 眨眼就六歲, 真的很捨不得他長大呢.

細佬今年要求開生日會, 是他六年以來第一次要求的.  其實從來未有真正的幫細佬辦過生日會, 反而哥哥一歲和四歲都有攪大型的生日會, 細佬則一次都沒有, 每年只是帶個蛋糕去學校就算.

本來想偷懶, 去麥記就算, 可惜沒有位.  原來現在要在麥記攪生日會要兩至三個月前訂的.  也考慮過其他的地方, 好像商場裏的室內兒童遊樂場, 但最後還是決定在家裏攪, 方便點也舒服點(對小朋友來說) .

今次生日會完全一手一腳來籌備, 從裝飾, 食物到蛋糕都是自己去做的.

在網上找到一些Angry Bird 的生日裝飾品, 超喜歡.  這張banner是一套五件的,左邊的紅鳥, 右邊的豬仔, 中間的Happy Birthday, 還有兩張大大張的可以貼在墻上作影相背景(backdrop).



生日會五點半開始, 小朋友們大多都很準時, 連班主任都賞面到來. 有老師在, 小朋友們都非常聽話,當我還在為晚餐作最後準備時, 老師讓小朋友們圍成一圈, 每人分一點Lego來砌, 好有秩序啊!


以前攪生日會, 只需要預備一點食物, 小朋友吃完了就玩玩具, 玩夠了就回家.  現在越來越高級了, 細佬同學們的生日會每個都請來魔術師來娛賓, 當然細佬也說要.

知道小朋友有得玩就不用吃, 所以在魔術師未到前先開飯, 人多以自助餐形式, 小朋友就坐在地上吃, 好可愛.


差不多吃完魔術師就來了, 先扭汽球給小朋友玩.  掛在橫樑上的banner也是網上買的, 也好喜歡啊! 這套是連0-9數目字和rd, st, th的, 可以重覆用, 不同年齡都可以用的.

右邊的小女生長得好甜美, 她媽媽也是個美人哩.
我還買了Angry Bird 的tattoo stickers (紋身貼紙)給小朋友貼上, 也是好可愛的.

魔術表演開始了, 小朋友都乖乖的坐好觀賞.


壽星仔當然有機會出來幫忙表演啦, 細佬好開心哩.


半個小時的魔術表演完結後, 魔術師主持切蛋糕儀式, 讓小朋友們都圍着蛋糕唱生日歌.  但小朋友們不停地搶着吹臘蠋, 點了好多次細佬才有機會親自吹臘蠋.

切完蛋糕娛賓節目就完結了, 但小朋友們還繼續玩玩具, 全都不肯回家.

家長們三催四請, 終於我們說要派禮物(goodie bag)他們才肯收拾玩具, 然後排隊拿禮物.

離開前全部在Angry Bird backdrop前來個大合照, 之前有兩個小朋友先走了.


我還預備了很多汽球作裝飾用, 小朋友們離開時也讓他們每人拿一個, 大家都盡興而歸.  這是第二日影低的, 這些是剩下的汽球.


這是另一張的dropback, 這套Angry Bird 裝飾我真的覺得很值得買, 我自己看到都覺得開心. 


這個生日會花了好多心血和勞力, 但看到細佬那麽開心, 小朋友都玩得盡興, 也是很值得的.

囝囝們最開心的就是收到好多禮物, 細佬拆禮物時多興奮! 


這次只邀請了細佬班上的同學, 因為他班就已經廿三人, 加上家長們我怕我家不夠地方, 也怕我應付不了, 所以連教會朋友和其他的朋友都沒法子請, 很抱歉. 

食物和蛋糕下兩篇才寫.




16 comments:

  1. 魔術表演時,d小朋友個專心樣好可愛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得啲小朋友全部都好得意.

      Delete
  2. 細佬生日快樂,開心健康!
    這個生日真不簡單,媽媽真犀利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝EE姨姨!
      攪一個生日會真係好花心機同時間.

      Delete
  3. 不停的搶着吹臘蠋>> 笑咗.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔明點解小朋友咁鐘意吹臘蠋.

      Delete
  4. 係屋企攪,要花好多時間同理心機,你好掂呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺屋企攪可以自己煮, 小朋友們又可以自由咁玩, 方便啲囉, 雖然就多功夫啲.

      Delete
  5. you are super and it is a brilliant Birthday Party (mummy of two)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. As long as the kids enjoyed themselves, it's worth the efforts.

      Delete
  6. Luyi, 攪一個生日會真係花唔小心機和時間!你真掂!
    補祝細佬生日快樂!(我相信佢真係好快樂) 身體健康!快高長大!學業進步! 聽教聽話!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 攪個生日會真係好攰, 不過啲細路開心都值得既.

      Delete
  7. belated happy birthday細佬!希望你時時都開心,身體健康!

    ReplyDelete
  8. 仔仔好幸福呢!有媽媽勞心勞力預備生日會!
    祝仔仔健康快樂!
    媽媽忙完記住要好好休息一吓啦!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...