Monday 15 July 2013

奶奶生日快樂!

祝奶奶生日快樂!

星期六約好Daddy全家去食午餐慶祝奶奶的生日.  這次奶奶指明要去國立大學裏的秀才酒樓, 因為地點方便又吃得舒服.

上個星期我狀態不佳, 每天都好攰, 所以就沒做蛋糕給奶奶, 叫二姑奶去買一個.

奶奶和細佬都好開心哩, 細佬朝早起身就在等吹臘燭切蛋糕這刻.


食物都不錯, 叫了很多點心, 沒有全拍下來.



囝囝至愛的片皮鴨, 半隻鴨就只有十片, 但哥哥一人就吃了幾乎一半.

剩下鴨肉斬件上, 但大家都飽了, 這碟要打包回家.

還有紅燒豆腐和鹹魚雞粒炒飯.

奶奶有孫萬事足, 就只有這兩個孫仔, 因為兩個姑奶都不要生.


這是細佬畫給奶奶的生日卡, 他畫好後趕着看電視, 所以沒塗顏色, 但奶奶收到也是開心雙眼咪成一線.

細佬很愛畫兩個小人兒, 其中一個戴眼鏡, 中間還加粒心心. 很多人都以為他畫的是媽咪Daddy, 但其實是他和哥哥, 他倆真的很相親相愛.



10 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科15 July 2013 at 14:17

    老人家~見到個孫實開心架啦~!
    [版主回覆07/16/2013 17:47:55]係, 老人家都係咁.

    ReplyDelete
  2. 博師奶Mrs.blog15 July 2013 at 14:21

    有孫萬事足是真的,哈哈....好溫馨﹗
    [版主回覆07/16/2013 17:47:42]代奶奶多謝你!

    ReplyDelete
  3. 祝你奶奶福如東海,壽心心南山。
    [版主回覆07/16/2013 17:47:35]代奶奶多謝你!

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday to you 99, wish her all the best.
    [版主回覆07/16/2013 17:47:31]代奶奶多謝你!

    ReplyDelete
  5. 祝你奶奶生日快樂, May God’s awesome blessings be upon her this day and for the future years ahead with the abundance of the Lord.
    [版主回覆07/16/2013 17:47:26]代奶奶多謝你!

    ReplyDelete
  6. 噢!地利 Oh!tria16 July 2013 at 03:10

    生日卡好可愛.
    [版主回覆07/16/2013 17:47:19]係呀, 細路仔畫嘢特別天真可愛.

    ReplyDelete
  7. 祝你奶奶生日快樂
    [版主回覆07/16/2013 17:46:58]代奶奶多謝你!

    ReplyDelete
  8. Aunty 生日快樂 , God bless !
    [版主回覆07/16/2013 17:46:54]代奶奶多謝你!

    ReplyDelete
  9. 老人家一定係有孫萬事足, 祝您奶奶,生日快樂, 身體健康~
    [版主回覆07/16/2013 17:46:44]代奶奶多謝你!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...