Wednesday 31 July 2013

忙碌星期日

每星期最忙的就是星期日, 平日返工反而相對更輕鬆 (嘻嘻, 不要讓我老板看到 ).

剛過去的星期日, 姐姐放假, 我就更慘了.

那天是教會的聖樂主日, 請來新心音樂事工, 詩班要和新心配搭, 所以要提前到教會, 朝早七點半就要到.  鬧鐘調到六點, 但未到六點就自動醒來了.

新心音樂的歌都很好聽, 能和那麽有才華又愛主的團隊配搭, 真的很開心.

崇拜完, 上主日學, 之後詩班練習, 下午兩點才回到家.

立刻搓包, 然後給囝囝們做下午茶.

問老爺少爺們晚餐想吃什麽, 細佬說要要外面吃.  我通常都會反對, 但那天真的好累, 不想煮晚餐, 細佬說要出外吃, 正和我心意.

怎知Daddy說哥哥要温習(這星期有兩次默書, 兩個測驗), 在家裏吃就好了.

嗚嗚嗚.... 想睡午覺都不可以.

Daddy 說要食豬扒, OK, 洋蔥豬扒夠簡單了.  但臨時想起很久沒吃京都肉排, 換個醬汁就可以了. 



京都肉排較乾身, 菜就煮款有汁的容易送飯.  冬菇粉絲蝦米炆娃娃菜, 冬菇和蝦米夠甜了, 只用鹽和少許糖調味就已經很好吃.



我煮飯都總要有款湯的, 就算簡單開罐忌廉粟米也好過沒有.  打開雪櫃時剛好看到有樽買了N年的黑豆, 想起有包也是N年前買的首烏, 就煲黑豆首烏排骨湯, 好好味, 希望喝了白頭髪長得慢一點.

腸仔包一盆


食完晚餐, 洗碗, 清潔廚房, 終於到十點才可以躺下休息, 攰爆!

7 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科31 July 2013 at 13:22

    哈~工人姐姐一放假~就累C 囉~!
    [版主回覆08/01/2013 11:45:07]好彩一個月放兩日啫.

    ReplyDelete
  2. Working mum 是比較忙呢,好在平日有姐姐幫手,英國住就要一腳踢了。
    [版主回覆08/01/2013 11:43:59]我哋有姐姐幫手係好幸福架啦.

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria1 August 2013 at 03:00

    京都肉排好味喎. 去search吓食譜先.
    [噢!地利 Oh!tria回覆08/01/2013 16:21:30]期待中...
    [版主回覆08/01/2013 11:43:20]遲啲俾個食譜你啦.

    ReplyDelete
  4. Pandos - 喺Krakow1 August 2013 at 04:43

    攰爆.. but still have mood to make 腸仔包
    [版主回覆08/01/2013 11:43:28]啲包係一返到屋企就搓既, 嗰時未咁攰.

    ReplyDelete
  5. 難為了媽媽
    [版主回覆08/01/2013 11:42:38]好彩唔係日日都咁.

    ReplyDelete
  6. 平日返工反而相對更輕鬆 --- yes yes yes, 星期一我回到公司休息呀 really really
    [版主回覆08/05/2013 10:22:05]今日我哋一齊休息.

    ReplyDelete
  7. 京都排骨看起來很漂亮,一定好味!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...