Tuesday 16 July 2013

南瓜雪耳雞湯

這兩天要上course, 要學怎樣interview.  不是學怎樣去見工, 是學怎樣去interview來求職的.

上年已經上過一樣的course, 同一個trainer, 不明白為什麽今年又要再學.  教的東西不是跟去年一樣的嗎?

悶死人了!

害我現在沒心情了, 就寫短一點了.

很愛買南瓜, 可以做菜, 做包, 也可以煮湯.

這次加了雪耳和蘿蔔來煲雞, 湯又甜又潤.  南瓜我都是連皮煲的, 不會那麽容易煲爛.


5 comments:

  1. 個湯一定好甜
    [版主回覆07/18/2013 16:59:07]甜到漏呀!

    ReplyDelete
  2. 我都愛南瓜,但怕食得多,皮膚染上橙色!
    [版主回覆07/18/2013 16:58:56]唔係日日食, 唔怕既. 南瓜有營養呀.

    ReplyDelete
  3. 南瓜好有益,我今早都買左個
    [版主回覆07/18/2013 16:58:35]嘩, 你返工前去買?

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria18 July 2013 at 04:57

    不明白為什麽今年又要再學>> 你老闆唔知你咁叻學一次就識嘛.
    [版主回覆07/18/2013 16:58:19]係囉, 我哋資質差, 學極都唔.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科18 July 2013 at 12:32

    呢期我好咳~呢個湯啱哂我~!
    [版主回覆07/18/2013 16:57:52]咁煲啲湯水嚟潤下啦.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...