Wednesday 13 March 2013

T&P陳醋焗雞

之前見到T&P整陳醋焗雞, 單看相片都已經令我流口水, 即時抄低做法.

我沒有買新鮮thymes, 只加了乾的Rosemary.  因為細佬愛吃薯仔, 所以除了南瓜外也加入薯仔.

實在太喜歡這菜的做法, 全部放入鍋內, 倒入陳醋汁入爐焗40分鐘就可以了, 夠方便. 

不過我太遲拿雞上脾出來解凍, 醃的時間不夠, 所以雞少了鹹味, 只有汁的酸甜味, 不過還是好吃的, 下次記得醃久一點. 但我覺得最好吃是那些南瓜, 薯仔和洋蔥.


再加碟皮蛋豆腐和烚菜心就是那晚的晚餐了, 不用開油鑊, 完全沒有油煙, 太好了.


6 comments:

  1. 陳醋雞唔錯喎
    [版主回覆03/14/2013 10:17:46]好味, 酸酸甜甜好開胃, 最緊要係容易整呀!

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria14 March 2013 at 05:30

    陳醋...唔知我呢度有冇.
    [版主回覆03/14/2013 10:17:19]陳醋=balsamic vinegar, 你嗰邊又點會冇呢?

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科14 March 2013 at 13:07

    t&p~~佢真係乜都識~勁~!
    [版主回覆03/14/2013 18:56:24]佢煮啲嘢易整又好味。

    ReplyDelete
  4. 土耳其他他 - TATA14 March 2013 at 15:34

    焗鷄真係方便好味!
    我都好鍾意你個皮蛋豆腐
    [版主回覆03/14/2013 18:56:08]皮蛋豆腐好味道,又易整,夏天食凍冰冰既豆腐好開胃架。

    ReplyDelete
  5. 盒裝豆腐係咪唔駛煮?
    天氣開始熱, 涼拌菜啱食
    [版主回覆03/14/2013 18:55:23]買裝豆腐唔駛煮架,凍食好好味的。

    ReplyDelete
  6. 陳醋焗雞, 真係好煮意!
    [版主回覆03/27/2013 20:45:30]好味又易整,我囝囝望番上面張相都猛話好味。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...