Thursday 14 March 2013

韓式年糕湯

上年去韓國公幹時,看到別人買辣椒醬,我也湊熱鬧買幾盒回來,但我根本就不知道怎麽用,所以幾乎一年了那幾盒依然原封不動擱在廚櫃裏。

直至發現Maangchi的blog, 終於知道韓菜是怎樣煮了。

曾經煮過韓國辣炒年糕,但只是買那種包裝的年糕醬,倒在年糕上煮至年糕軟那種,一點都不好吃。

從Maangchi的blog看到她的炒年糕做法,可以用到那辣椒醬,而且做法也很容易,所以照着做。

不過我煮東西通常都是參考食譜,不會照着一模一樣的材料和份量的。

用江魚仔和從台灣帶回來的靚昆布淆了湯底,原來用這兩樣淆出來的湯很鮮甜的。

之後將年糕,大白菜,炸魚蛋片,蒜苖和鵪鶉蛋加入, 再加了一湯匙的辣醬(不敢加太多,Daddy不能吃太辣)。人家是加很多的辣醬, 我加一湯匙是不夠味的,好吧,當成大醬湯,加點麵豉醬。 不過,我沒有韓國麵豉醬,就用日本miso,差不多吧,都是麵豉嘛。
我淆的湯底太多的,本來的炒年糕變成年糕湯, 但這樣子亂來,最後湯很好喝哩。



這是幾個星期前煮的,我和姐姐都非常鐘意,現在邊寫邊回味那湯的味道。 下次不要加年糕,就只煮這湯,放很多很多的菜,加點豆腐,粉絲,用來送飯就一流了。

11 comments:

  1. 好煮意
    [版主回覆03/18/2013 16:27:37]易整又好好味哩.

    ReplyDelete
  2. 韓國的辣椒醬都幾辣架。
    [版主回覆03/18/2013 16:27:24]係好辣呀, 所以唔放得多, 如果照Manngchi的份量, 屋企冇人食到呀.

    ReplyDelete
  3. 博師奶Mrs.blog15 March 2013 at 08:53

    嘩!用江魚仔和靚昆布淆湯底,一定好甜美,加埋年糕同豐富材料,好味呀!唔該,要多啲辣醬!
    [版主回覆03/18/2013 16:26:46]真係最正個湯底, 加埋個辣醬就一流了.

    ReplyDelete
  4. 流口水 ing
    [版主回覆03/18/2013 16:26:23]好好味!

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科15 March 2013 at 11:46

    嘩~個湯好似唔錯咁~正~!
    [版主回覆03/18/2013 16:26:12]好好味呀!

    ReplyDelete
  6. I didn't like the ones they sold on the streets in Seoul (tasteless); but after I tried to cook it at home , not too bad
    [版主回覆03/18/2013 16:26:04]我都覺得自己整會好食過好多外面賣既, 我唔食得太辣, 放少少辣醬好喇.

    ReplyDelete
  7. wow...睇倒你煲年糕湯...好想食呀!
    [版主回覆03/18/2013 16:25:17]整嚟食啦, 好易整.

    ReplyDelete
  8. 好像不錯喔!!
    [版主回覆03/18/2013 16:25:02]好味架!

    ReplyDelete
  9. 咁多材料,個湯梗好飲
    [版主回覆03/18/2013 16:24:52]都係菜同魚片啫, 不過湯底好味.

    ReplyDelete
  10. 好吸引 !
    [版主回覆04/21/2013 22:29:28]
    [carlo回覆04/21/2013 22:28:03]已經試左 , 正呀 !
    [版主回覆03/18/2013 16:24:11]好味架!

    ReplyDelete
  11. 呢個fusion (韓,台,星) 湯,睇到已流口水!
    [版主回覆03/27/2013 20:44:51]呢個好好味。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...