Wednesday 7 December 2011

洗塵




星期六媽咪下晝抵新
, 那天朝早就到街市買靚餸來為媽咪洗塵
. 但那天Daddy有約, 我要就時間去接送囝囝們上堂, 所以只能去靠近的街市, 而非平時去的那個. 這反而讓我有大發現, 那街市有一檔華人開的新鮮牛肉檔 (通常牛肉檔都是馬拉人開的, 只賣急凍貨, 他們也不懂什麽是牛腩, 什麽是用來炒的), 有賣牛腩, 牛展, 牛柳, 價錢比超市便宜.   我買了1kg靚坑腩和兩條牛小展, 下次再post給你們看媽咪最近身體欠佳, 所以煲了黨參淮杞圓肉烏雞湯給她補身



很新鮮的海斑, 很厚肉, 所以魚檔自動幫我開邊. 

我平常去的街市價錢較平
, 所以貨色都是大眾化一點, 從來沒見過豆苗, 但這附近的街市卻有賣, 但很貴呀這一小碟盛惠
S$5, 三十幾港紙在香港能買到多少斤豆苗? 
 
怕豆苗太少不夠吃, 再炒多一碟蝦仁炒西蘭花椰菜花.  這碟姐姐主理的, 她最鐘意先用油鹽水灼熟西籣花和椰菜花, 然後另外炒蝦才勾芡淋上面, 不過今次個芡太杰了點.


媽咪見到這些餸菜, 說好像請貴賓, 當然啦, 媽咪老遠飛來, 不是貴賓是什麽.





















9 comments:

  1. 全部菜我都鍾意呀!!!!! 汶萊的豆苖都好貴ga....同埋d豆苖好青bb...唔係你個d咁翠綠ga....
    [版主回覆12/12/2011 14:20:42]呢啲應該係由大陸入口, 星馬既所謂豆苗其實係青bb好似芽菜既物體, 冇味又韌.

    ReplyDelete
  2. Of all your dishes, i like the soup most!
    [版主回覆12/12/2011 14:19:09]Thanks. Actually I'm a bit scared of black chicken. The black color looks scary to me.

    ReplyDelete
  3. 伯母要小心身體呀, 黎到呀女樹就休息多些, 玩得開心些!
    [版主回覆12/12/2011 14:18:22]就係休息太多太得閒先有事.

    ReplyDelete
  4. 母親大人,當然係貴賓啦!
    [版主回覆12/12/2011 14:17:50]梗係啦.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科9 December 2011 at 17:13

    哈~~孝順女bor~~~~
    [版主回覆12/12/2011 14:17:42]難得過嚟嘛.

    ReplyDelete
  6. 居然有豆苗,實在太神奇勒!!!母親大人駕到,你一定好忙勒,不過又一定會好開心啫~~
    [apelles回覆12/12/2011 22:40:11]我終於見到昇鬆有賣勒!! SG$1.5一包...唔算貴,所以即掃3包呀!!!!開心屎我勒!!!
    [版主回覆12/12/2011 14:17:19]有架, 但因為易壞又貴, 所以唔係個個街市都會有.

    ReplyDelete
  7. 係香港都要成30元一斤 , 我唔會買.因為 我朋友話有虫仔..
    [版主回覆12/12/2011 14:15:50]原來响香港都唔平喎. 乜有虫咩? 不過我好鐘意食豆苗, 好耐先一次, 唔理得咁多嘞.

    ReplyDelete
  8. 一家人一起吃飯真係高興,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆12/19/2011 15:20:50]多謝留言, 你啲漫畫畫得好好呀.

    ReplyDelete
  9. 有乖女整咁多好餸, 真係心都甜曬! 伯母在你適心照料下,一定好快心身健康!
    [版主回覆12/19/2011 15:20:04]希望啦.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...