Friday 5 May 2017

脆皮焗雞脾

上年開始見到Cold Storage 有賣緬甸蔬菜, 說是幫助窮困山區的. 每包S$1.99, 但只見過三樣選擇: 山葵, 青瓜仔和紅蘿蔔仔.

紅蘿蔔仔好少見有賣, 即刻買包試試. 為了那包紅蘿蔔仔, 我決定整焗雞.  冰箱裏有四隻雞脾, 簡單用鹽, 黑椒和香草來醃, 放在薯菜面焗. 焗了大概四十分鐘, 雞脾皮脆肉嫩, 兩位少爺極滿意.


好可惜, 我太懶, 沒有將薯仔和紅蘿蔔先烚才入爐, 兩樣都半生熟.  其實我以前都試過, 但諗住紅蘿蔔仔細細條, 薯仔又切細塊點, 應該OK吧, 反正很多外國食譜都是這樣直接入爐嘛.  但人家入爐焗個幾鐘, 我就只焗了四十分鐘, 所以就這樣囉.  南瓜和洋蔥就焗熟了, 好味.  剩下的半熟紅蘿蔔和薯仔第二晚用來煮蕃茄薯仔紅蘿蔔湯.

未入爐前的樣子, 只用鹽, 黑椒, 香草和橄欖油撈勻.


那緬甸紅蘿蔔仔味道又如何呢? 普普通通, 不夠甜, 有點乾.

8 comments:

  1. 雞肶焗得到好靚,薯仔切片焗就可能易熟啲。

    ReplyDelete
  2. 炆得剛剛好,件件雞都完完整整。你呢個係咪 26 媽咪?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 焗架, 無炆呀. 呢個係26cm buffet casserole (shallow casserole), 矮身既, 所以我有時會當焗盆咁用.

      Delete
  3. 緬甸蔬菜...我下次去Cold Storage 睇下先。

    ReplyDelete
  4. 焗得好靚呀~仲有我最愛的洋蔥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...