Friday 12 May 2017

芫荽皮蛋魚片湯

星期三是這邊的佛誕, 叫做Vesak Day, 放假一日.

前一日Daddy己經講好要去東海岸公園踩單車.  不過, 朝早起身天陰陰, 似乎要落雨.

但Daddy都決定照原計劃出發.  我們有兩架單車, 一架Daddy 的, 一架哥哥的.  細佬就帶他的scooter.  那我呢?  我就只有行行企企呆等他們囉. 一到東海岸, 已經落微微雨, 兩父子都照去踩單車, 丟低我和細佬. 無耐就已經行雷閃電, 於是我和細佬就入cafe坐低飲嘢來等兩父子.

踩完單車後就去附近商場食午餐, 跟住就返屋企了. 可能淋了少少雨, 呢兩日都好似有啲作病咁.

返到屋企開雪櫃, 見到有包芫荽, 買了幾日, 再唔食就要丟. 煮咩好呢? 諗起芫荽皮蛋魚片湯, 即刻去超市買多兩包芫荽和一包鮫魚肉(呢邊無鯇魚).  晚餐就滾了N年無飲過的芫荽皮蛋魚片湯了, 只用鹽調味已經好好味, 因為重點是芫荽味.


這湯應該是下火的, 因為細個每逢牙肉痛, 媽咪都會煮呢個湯, 還會加茶瓜(當然呢邊又係無啦).
囝囝們最討厭芫荽味, 一聽到芫荽湯即時面露厭惡.  但一聽到我話下火和對牙肉痛有用, 哥哥就好乖地飲了一碗, 因為他覺得自己熱氣, 牙肉有些少唔舒服.  算佢醒目啦.



8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...