Friday 31 March 2017

地道早餐

這星期屋企人逐個病, 星期二我開始發燒喉嚨痛, 然後到姐姐, 昨晚哥哥都發高燒喉嚨痛.

本來我都幾乎好番, 但昨晚要醒幾次幫囝囝探熱叫食藥, 攪到無覺好瞓, 今朝起身喉嚨又有些少唔舒服, 又攰又頭痛.

等哥哥睇完醫生, 我和Daddy才返工 (其實Daddy一早六點已經在家teleconference 了).

返工前先食早餐, 去了屋企附近的一間小店.  裏面裝潢都幾別緻, 座位都好舒服.  所以我真係好鐘意住緊呢區, 靜中帶旺.




雖然店內裝潢有點歐陸悠閒feel, 但食物其實係本地道地小食, 咖椰多士, 咖喱雞等.

我們都叫了一樣的kaya toast, 都幾好, 半生熟蛋未影相就攪爛咗.


10 comments:

  1. 祝你和家人早日康復!這店璟環境不錯。

    ReplyDelete
  2. 那個半生熟蛋呢,我每次食都係戰戰兢兢,怕食生蛋,但食落又覺得好鮮味,好甜。 hope you all get better soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊大人細路都係咁食啲半生熟蛋, 應該無事既.

      Delete
  3. 好好保重,快啲好返

    ReplyDelete
  4. DD has been down for a week too. take care!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...